Wednesday, February 21, 2024

המפלגה הדמוקרטית מוסרת את ישראל כדי לנצח בבחירות / Democrats Sell Israel Out For The Election Win

י״ג לחודש השנים עשר א׳ תשפ״ד
English follows the Hebrew.
מערבי: מדוע ביידן דוחף להקמת מדינה פלסטינית, ואיך סעודיה קשורה לזה?
ד"ר שי הר צבי, מומחה לארה"ב, הסביר בשיחה עם "מעריב" מדוע המעצמה האמריקאית דוחפת למדינה פלסטינית: "התמיכה של ביידן נובעת משילוב בין תפיסות אידיאולוגיות לשיקולים אסטרטגיים ופוליטיים"
מתן וסרמן 15/02/2024

ב"וושינגטון פוסט" דווח הבוקר (חמישי) כי ממשל ביידן מתכוון להציג בשבועות הקרובים יוזמה מדינית לקידום חזון שתי המדינות שתציג תוכנית ארוכת טווח לשלום בין ישראל לפלסטינים, ותקבע מסגרת זמנים להקמת מדינה פלסטינית. ד"ר שי הר צבי, מומחה לארצות הברית וחוקר בכיר במכון למדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן, הסביר בשיחה עם "מעריב" מדוע ארצות הברית דוחפת למדינה פלסטינית, ומאין מגיעים הלחצים עליה.

"התמיכה של ביידן במדינה פלסטינית נובעת משילוב בין תפיסות אידיאולוגיות לשיקולים אסטרטגיים ופוליטיים", אמר ד"ר הר צבי. "מדובר בנדבך מהתפיסה הבסיסית ארוכת השנים של הנשיא ביידן כי מדינה פלסטינית הינה הפתרון היחידי האפשרי לסכסוך הישראלי-פלסטיני וכי יש בכך כדי להבטיח את צביונה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולמנוע את הסכנה של מדינה אחת".

לדבריו, "במציאות הנוכחית, הרשות הפלסטינית היא הגוף הלגיטימי היחידי, בעל מוסדות שלטוניים, שזוכה להכרה של הקהילה הבינלאומית ומדינות ערב, שיכול לקחת את האחריות לניהול המערכת הפלסטינית בכללותה, כולל איחוד בין איו"ש לעזה".מעבר לכך, טען המומחה, "האפשרות היחידה כיום לשכנע את סעודיה לקדם נורמליזציה עם ישראל היא באמצעות הצגת אופק של שתי המדינות, שכן בניגוד למציאות לפני ה-7 באוקטובר, היום ברור ליורש העצר הסעודי, בן סלמאן, כי הדרך היחידה לזכות ללגיטימציה (או לפחות לצמצם את ההתנגדות) של דעת הקהל הפנימית והאזורית תמורת נכונותו לקדם נורמליזציה עם ישראל היא באמצעות קידום הקמת מדינה פלסטינית".

סיכום ביקור ביידן בסעודיה: נכשל בנושא הנפט אך התחייב לביטחון במזרח התיכון (רויטרס)"גם בהיבט הפנים-אמריקאי, יש בכך כדי לענות על הדרישות מצד רבים במפלגה הדמוקרטית, ובכללם בני הדור הצעיר וגורמים בקהילה המוסלמית, המתנגדים לתמיכה הרחבה של הנשיא ביידן בישראל במלחמה וכי עליו לפעול לקידום פתרון שתי המדינות. לכך יש חשיבות רבה בייחוד בעת הנוכחית לקראת מערכות הבחירות לנשיאות ולקונגרס בנובמבר הקרוב".

"גם בהיבט הפנים-אמריקאי, יש בכך כדי לענות על הדרישות מצד רבים במפלגה הדמוקרטית, ובכללם בני הדור הצעיר וגורמים בקהילה המוסלמית, המתנגדים לתמיכה הרחבה של הנשיא ביידן בישראל במלחמה וכי עליו לפעול לקידום פתרון שתי המדינות. לכך יש חשיבות רבה בייחוד בעת הנוכחית לקראת מערכות הבחירות לנשיאות ולקונגרס בנובמבר הקרוב".
עשר אגורות (2¢):
למרות הכחשה חזקה מצד השמאל האמריקני, הנשיא ג׳ו ביידן עומד להפסיד באופן סוחף בהתמודדות שלו להיבחר מחדש (בהנחה שהוא באמת נבחר בצורה הוגנת לכתחילה) או להודיע על סיום שירות בתפקידו לפני הבחירות. האמריקאים לא טיפשים מספיק, וגם התקשורת השמאלנית לא מיומנת מספיק כדי להסתיר את החסרונות ביכולת החשיבה של ביידן.

באמצעות העידוד הרעיון המגוחך והישן של הקמת מדינה פלסטינית, ביידן לא רק מפייס את האמריקנים המוסלמים והדור הזי שסתם שונאי יהודים ומשתתפים באופן רובוטי בהפגנות בעד אירגון הטרור חמאס, אלא הוא גם מקבל בחזרה את הקולות של הבסיס המסורתי של המפלגה: היהודים. כעת רבים מהם מאוכזבים בגלל ירידה בתמכתו בישראל בזמן המלחמה.

היהודים המרכזיים השמאלנים האלה מוכנים לתמוך בביידן שוב ברגע שהוא מחייך עוד קצת לישראל. הם עדיין מאמינים שאם אנחנו (יעקב/ישראל) נותנים לישמעאל (הערבים) מספיק, אז סופו של דבר הם יפסיקו לנסות להשמיד אותנו. היהודים האלה תקוע בגלותם בראש. הם מתעקשים להיות בהכחשה לגבי המטרה העיקרית הזו של ארגוני טרור ערביים: שהשמדת עם ישראל. השקפתם מבוססת בתרבורת המערב ולא בתרבות יהודית, כלומר תרבות התורה.

לא נראה לי שביידן יהיה המועמד של המפלגה הדמוקרטית בנובמבר. בסופו של דבר הם ימצאו לו אמצעות להתפטר ממועמדותו ללא בושהו וגם לסגנית הנשיא קמאלה האריס לעשות את אותו הדבר. ימצאו לה דרך לקידום, תפקיד באו״ם, או סיפור יצירתי שמצדיק לה לחזרתה לסנאט. חזרתה לסנאט בהחלט תסיים את המחלוקות בין המועמדים לסנאט הנציגים ברברה לי, ואדם שיף, וקייטי פורטר.

זה גם יעזור למושל קליפורניה גאווין ניוסום, שעשוי להיות מועמד לנשיאות של המפלגה הדמוקרטית. וגם בלי הצורך להשקיע בבחירות לסנאט תהיה הניעה לכל הפוליטקאים הדמוקרטים החשובים בקליפורניה ויוכלו להתאמץ 100 אחוז במאבק של ניוסום על הבית הלבן.

ככה מסתברים את הדיבורים של ביידן., האמת היא שהשולטים אותו אומרים לו את בדיוק מה להגיד. מי שמאמין שבידן פועל לבד הוא חי בסרט. אבל זה כל הסיפור של דרישתו של ביידן להקמת מדינת טרור ערבית נוספת.

המטרה סופית של ארה״ב ועולם המערב היא השמדת ישראל. יהודים יקרים, ארה״ב אינה חברה לישראל. למעשה היא ממש ההפך. ככל שקשה לקבל, הכסף והנשק שנתרמו לישראל מארה"ב, הפעולות הצבאיות שלה, ההצבעות והווטו שלה באו"ם למעננו, הם רק למען הצרכים של ארה"ב. כל נשיא ופקיד ארה"ב המזכיר שישראל היא "בעל בריתו הגדול ביותר במזרח התיכון", למעשה מתכוון "הכלי הגדול ביותר שלה במזרח התיכון". אישית, אני אומר הפראייר הכי גדול במזרח התיכון.

אנחנו צריכים לומר שליטה ערבית ולא פייסנות ערבית. זה חלק של משא ומתן בין ארה"ב (אדום / עשו) עם ישמעאל. שניהם רוצים שליטה בארץ ישראל. במהלך הזמן ישמעאל גילה שיטה חדשה ומשופרת להשיג את זה. כיום קוראים לשיטה הזו הסכמי אברהם. קראתם נכון. הסכמי אברהם הם האסטרטגיה החדשה ביותר של ההערבים כדי להשפיע, ובסופו של דבר לשלוט כמה שאפשר בארץ ישראל.

פירוק ומסירת ארץ ישראל ותמיכה במטרות נוספות של הערב רב להגדיל את הכנסת הלא-יהודים לישראל, להקל לעודד על נישואי תערובת, לעבור עוד יותר חוקים הנוגדים את התורה, ולהמשיך את הפחת את אופייה היהודי של המדינה. כל אלה נותנים להמטרה הסופית להשמדת א גם עם ישראל וגם ארץ ישראל. הריסת גבולות הבין-לאומיים של ארה"ב, ואז עלייה באנשים הלא-אמריקאים הנכנסים לא חוקית, במקביל למצבנו כאן בארץ: נוגדות בלאומיות, גלובליזם.

זו המטרה של אחיו של יעקב (ישראל) עשו (עולם המערב). הוא רוצה את הבכורה שלו על ארץ ישראל בחזרה. כשהוא מכר אותה לאחיו (בראשית כ"ה, ל"ד), הארץ נקראה ארץ כנען, הארץ שתובטח לאחיו (שם כ"ח, יג). האמת היא עשיו (ארה"ב, האיחוד האירופי, האו"ם הבובה שלהם, הפרוגרסיביים, וכו׳) נלחם נגד הרצון של הקב״ה.

מה אנחנו אמורים לעשות כדי למנוע את זה?


איפה פלסטין?
Where's Palestine?

YNET: US, Mideast allies 'rushing to complete' plan for Palestinian statehood, report says
Washington Post reports blueprint 'could be announced as early as the next several weeks'; Israeli lawmakers flatly reject plan, arguing it would be tantamount to rewarding Hamas for October 7 attack; 'The message is that it pays off to slaughter Israeli citizens wholesale,' says Smotrich

YNET | February 15, 2024

The Biden administration and a small group of Middle East partners are “rushing to complete a detailed, comprehensive plan for long-term peace between Israel and Palestinians, including a firm timeline for the establishment of a Palestinian state, that could be announced as early as the next several weeks,” the Washington Post reported Thursday morning. (cont.)
Esser Agaroth (2¢):
In spite of heavy denial on the part of the American left, Biden is heading for either a landslide loss in his bid for re-election (assuming that he was ever fairly elected in the first place) or for pre-election retirement. This is no way that the American people is stupid enough, nor the leftist-control media adept enough to cover for Biden's cognitive deficits.

By pushing for that old notion, a Palestinian state, Biden will not only appease Muslim Americans and their the Gen Z, Jew-hating lackeys who robotically attend pro-Hamas rallies, but he will also bring around his traditional, liberal Jewish base, and regain their support.

These Jewish centrists liberals are so stuck in their exilic mindset, they still believe that if we (Ya'aqov / Israel) only gives the Ishmael (Arabs) enough, then they will finally stop trying to anihilate us. The fact that this goal is embedded in the charters of various Arab terrorist organizations continues to elude their Western, ie. non-Jewish mentality.

I sincerely doubt that Biden will be the Democrat Party's candidate in November. They will eventually find a way for him to bow out gracefully, as well as find a way for Vice-President Kamala Harris to do the same. Think promotion. Think United Nations, or some of spin for her return to the Senate. That would certainly end any infighting among Democratic Senate candidates, Reps. Barbara Lee, Adam Schiff, and Katie Porter.

This would also help California Governor Gavin Newsom, who may yet end up the Democrats' candidate for president. All of the players in California would then also be motivated, and able to give 100 percent in his battle for the Whitehouse.

This explains the rhetoric of Biden, or rather the rhetoric which has been placed into his mouth by his handlers. (Anyone believing that Biden is acting alone, or acting at all, is delusional. As we say in Israel, "living in a movie.") But this is far from the entire story of Biden's push to establish an additional Arab terrorist state.

The endgame here is the destruction of Israel. Yes, Jews, the United States is no friend to Israel. It is quite the opposite, in fact. Difficult as it may be to accept, the money and weapons which have poured into Israel from the U. S., its own military actions, its votes and vetoes in the UN, have been only in service of the interests of the U. S. Every U. S. president and official who has referred to Israel as his "greatest ally in the Middle East," has really meant "greatest asset in the Middle East." Personally, I would say the greatest sucker in the Middle East. And I live here!

We should say Arab control rather than Arab appeasement. Nevertheless, this is all part of the U. S.'s (Edom / Esau) delicate dance with Ishmael. Both want control of Israel. Over time, Ishmael discovered new and improved way to do so. Today, they are called the Abraham Accords. You read correctly. The Abraham Accords is the newest Arab strategy to gain influence, and eventual dominance within Israel.

Breaking up the Land of Israel, and supporting the Erev Rav (Ex. 12:38) left's additional objectives to increase the flow of non-Jews into the country, facilitate intermarriage, pass even more laws contrary to Torah, and otherwise decrease the Jewish character of the State, all contribute to the ultimate goal of Israel's destruction, both the people and the land. The breakdown in the U. S. international borders, and increase in the influx of non-Americans, parallel our situation here in Israel: Anti-Nationalism, or Globalism. Take your pick.

This is the goal of Ya'aqov's (Israel's) brother Esau (The West). He wants his birthright to the Land of Israel back. When he sold it to his brother (Gen. 25:34), it was still known as Canaan, the land that his brother would be promised (ibid. 28:13). Thus, Esau (the U. S., the EU, their puppet UN, the progressives) is fighting against, none other than, The Almighty's Will.

What are we supposed to do to prevent this?

No comments:

You Might Also Like...