Tuesday, July 02, 2019

מה ייצא מהסדנה בבחריין? / What will come out of the Bahrain Workshop?

כ״ט לחודש השלישי תשע״ט
English follows the Hebrew.
אש״ף
PLO
YNET: חאה בעיראק: פרצו לשגרירות בחריין, שרפו דגלי ישראל
מפגינים עלו על גג שגרירות המדינה שאירחה את הסדנה הכלכלית, והניפו דגלי פלסטין ועיראק. עשרות נעצרו, בחריין הודיעה על החזרת השגריר מעיראק. ראש הממשלה הפלסטיני: "הסדנה הכלכלית לא מחוברת למציאות"
דניאל סלאמה וסוכנויות הידיעות: 28.06.19

...לאחר סיום הוועידה התראיין ראש הממשלה הפלסטינית מוחמד אשתייה לסוכנות הידיעות רויטרס והביע ביטחון בכך שאותה ועידה בבחריין לא תוביל לדבר, אף שבממשלו של דונלד טראמפ מאמינים כי זהו השלב הראשון ב"עסקת המאה". "זה לא יותר מסדנה כלכלית שלא מחוברת למציאות", אמר בריאיון ממשרדו ברמאללה. "בחריין הייתה פשוט תרגיל אינטלקטואלי נורא, זה לא יוביל לכלום". 
מחמוד עבאס אבו מאזן מציג את מפת השקר הרומאי
Mahmud Abbas Abu Mazen displays the Roman map of lies
"לא ראינו בנייר שום התייחסות לכיבוש, למתנחלים, לפלסטינים, לגבולות 67', לירושלים וכו'", הוסיף אשתייה. הוא התייחס גם לישראל ואמר: "למרבה הצער, הוויכוח כיום בישראל אינו בין אלו שרוצים לסיים את הכיבוש לבין אלו שרוצים להמשיך בכיבוש. הוויכוח בישראל כיום הוא בין אלו שרוצים להמשיך בסטטוס קוו לבין אלו שרוצים לספח חלקים מהגדה המערבית". 
"הסדנה הכלכלית" שיזם הבית הלבן והוחרמה על ידי הפלסטינים ננעלה שלשום, וג'ארד קושנר - יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - יצא ממנה אופטימי. "אנחנו עוזבים את הסדנה הרבה יותר נלהבים מאיך שנכנסנו אליה. עבדנו על זה בשקט במשך הרבה זמן ושמרנו על הקלפים קרוב מאוד לחזה. לא ראיתי ביקורת מהותית על התוכנית שלנו", אמר קושנר. (המשך...)
עשר אגורות (2¢):
כמובן, הסבב הזה של משא ומתן לא יצליח לעשות שום דבר בשביל אף אחד ...ב"ה.

האנשים האלה המזדהים בשם "הפלסטינים" לא יפסיקו לרצות עוד שטח של ארץ ישראל אפילו אם הם יצליחו לכבוש את יהודה ושומרון ולהשיג את ירושלים כעיר הבירה של מדינה טרוריסטית ערבית נוספת.

פשוט צריכים להסתכל למפות המוטבעות בסמלים שלהם ותראו את החזון שלהם על "פלסטין". הם רוצים את הכל.

האם אנחנו, היהודים, עיוורים עד כדי דך שלא יכולים לראות זאת?

והאמריקאים גם כן? אני בדרך לסיכום שהם לא עיוורים בכלל.

YNET: Palestinian PM: Bahrain will lead nowhere, Trump's economic approach 'divorced from reality'
Day after U.S.-led workshop on economic aspect of Mideast peace, Mohammad Shtayyeh says conference was nothing more than an intellectual exercise, expresses concern over possible American abandonment of two-state solution 
חמאס
Hamas
Reuters: 06.27.19 
RAMALLAH, West Bank - A day after the Trump administration wrapped up an international conference meant to lay the economic foundations for Israeli-Palestinian peace, the Palestinian premier said it was "divorced from reality" and unlikely to evolve into a political plan.
Washington billed the two-day workshop in Bahrain as the first stage of its broader blueprint to resolve the Middle East conflict. U.S. Gulf Arab allies said the economic initiative had promise if a political settlement is reached. (cont.)
פת״ח
Fatah
Esser Agaroth (2¢):
Of course, it is not going to lead anywhere.

The made-up people known as the "Palestinians" will not stop at obtaining control over Yehudah and Shomron (Judea and Samaria), nor Jerusalem as the capital of a terrorist state,...thank goodness.

Just look at the maps of their vision of "Palestine," embedded in their emblems. They want it all.

Are we Jews really that blind that we cannot see this?

Are the Americans? I am beginning to think that they're not.

No comments:

You Might Also Like...