Sunday, May 24, 2020

איראנים מגישים בקשות למקלט. ומה עם היהודים האיראניים? / Iranians Submit Asylum Requests to Israel: What About the Iranian Jews?

ב' לחודש השלישי תש"פ
English follows the Hebrew.
YNET: זינוק בבקשות איראנים למקלט בישראל: "הצילו אותנו מהמוות"
מאז הקורונה חל גידול בפניות של אזרחים איראנים למשרד החוץ בהגשת בקשות מקלט בישראל. "הצילו אותנו ממשטר האייתוללות", כתב אחד הפונים. אחר שאל: "אני יכול להגיע דרך טורקיה בלי מסמכים?". במשרד החוץ אמרו כי אי אפשר להיענות לכל הפניות: "אין לנו דרך לעזור להם"
איתמר אייכנר פורסם: 19.05.20

"בבקשה, עזרו לי להגיע לישראל". מאז פרוץ משבר הקורונה חל גידול דרמטי בפניות של אזרחים איראנים למשרד החוץ בירושלים בהגשת בקשות מקלט בישראל או סיוע להגירה למדינה אחרת.
כך למשל, מאהר (שם בדוי) כתב למשרד החוץ באחת הפלטפורמות הדיגיטליות שהמשרד מפעיל בשפה הפרסית: "גדלתי במשפחה מעורבת פוליטית. שניים מדודיי הוצאו להורג בידי משטר האייתוללות. אבי ישב בכלא שמונה שנים ושלושה דודים אחרים שלי - שנכלאו גם הם - נמלטו וחיים כיום באוסטרליה. גם אני יוצא ונכנס ממעצרים מסיבות פוליטית. אני רוצה להימלט מהמוות ההדרגתי הזה. ישראל היא החלום שלי. תעזרו לי, בבקשה". אדם אחר, שהזדהה בשם "אסהאן", שאל גם הוא: "כיצד אני יכול לקבל מקלט בישראל?". פונה אחר, "אסהאן", שאל: "איך אני יכול להגיע לישראל ולקבל בה מקלט?".

שרונה אבגינסז, שאחראית על הדפים בפרסית במחלקת הניו מדיה של משרד החוץ, אומרת כי הפניות מאיראנים להגר לישראל נמצאות בעלייה מתמדת בכל הפלטפורמות האפשריות כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ומיילים. "מדובר באלפי פניות, כל הזמן, כל יום, בהמון וריאציות. הגענו למצב שבפייסבוק אנחנו כבר לא מאפשרים פנייה ישירה וגם לא בטוויטר. אני חייבת להגיד שפעם השתדלתי לענות לכל אחד מהם באופן אישי - אבל ההיקף גדול כל כך שאני לא יכולה לענות לכולם. אין לנו גם דרך לעזור להם"."אם אגיע לטורקיה - תעזרו לי לעלות לישראל?"

פונים אחרים מספרים שעזבו את איראן בגלל שהם מתנגדים למשטר וברחו עם המשפחה לטורקיה ועכשיו מחפשים עזרה. פניות רבות הגיעו מאיראנים שנמלטו לטורקיה ויוון ונמצאים שם במחנות פליטים. "יש גם אלפי פניות מתוך איראן. אין פוסט שלא אעלה ולא ישאלו מיד רבים איך אפשר להגר לישראל. חלקם מספרים שגילו שסבתא שלהם מצד אבא היתה יהודיה ושואלים איך אפשר לעלות לארץ. אחד שאל: אם אני אגיע לטורקיה האם תעזרו לי לעלות לישראל? האם שגרירות ישראל יכולה לעזור לי?". (המשך)
עשר אגורות (2¢):
אז איך ממשלת ישראל תענה על בקשות למקלט האלה? להזדרז להציל את האיראנים הלא-יהודים האלה?

ואולי יש גם בקשות מיהודים איראניים (פרסיים) שמעורבבות בתוך כל הבקשות האלה. (החלום של מאהר הוא ישראל?) אבל בתקשורת החדשות השמאלנית לא מבדילים ביניהם.

האם קבלת פליטים מאיראן פשוט הזדמנות נוספת להראות ל"הקהילה הבינלאומית" עד כמה מדינת ישראל היא כמו כל המדינות האחרות בעולם, ואיך מגיעה לה אהבה והתקבלות מהן? אם כן, זאת פשוט השיטה הרגילה של ישראל, השיטה של תלות שותפית.

האם זו הזדמנות נוספת להגדיל את מספר החילונים ותושבים הלא יהודים כנגד המספר ההולך וגובר של יהודים שומרי תורה ומצוות? (תראו "מלחמת הדמוגרפיה האמתית של ישראל")

לפי דעתי קבלת פליטים כזו היא למען שתי האפשרויות האלה.

כך או כך, המפה שלמעלה נוצרה כדי להציג את איום הטילים האיראני נגד ארץ ישראל. אבל, המפה הזו גם מתאימה להציג את איום הדמוגרפי נגד עם ישראל ע"י הציונים המזויפים, שלא מעוניינים בפועל בקיומה של מדינה יהודית באמת.


YNET: Iranians clamor for Israel asylum in coronavirus crisis
Foreign Ministry receiving growing numbers of requests pleading for way to escape the ayatollahs' regime, with one person claiming two of his politically active uncles were executed and he and his father jailed

Itamar Eichner, 05.19.20


Requests by Iranians for political asylum in Israel have increased considerably since the outbreak of the coronavirus pandemic.

Iran has been hard hit by the virus, which has claimed the lives of more than 7,000 of its citizens. 
The Foreign Ministry said it had been receiving thousands of requests for asylum on its Farsi digital platforms. 
One man wrote that his family was politically active and two of his uncles had been put to death by the regime, while his father had spent eight years in prison. 
"I too am often put in jail for political reasons and I would like to escape this slow death. Israel is my dream," he added as he pleaded for help. 
Others asked how they could actually enter Israel in order to request asylum, saying they were trying to escape the ayatollahs' regime. 
Sharona Avginsaz, who runs the Farsi social media pages for the Foreign Ministry said there has been a constant increase in requests from Iranians wishing to migrate to Israel across all its digital platforms.

"I had been answering each and every request personally but have not been able to keep up recently. We have no way of helping these people," she said.
Esser Agaroth (2¢):
So, what will the Israeli Government do? Rush in to rescue these Iranian non-Jews?

Or perhaps there are Iranian (Persian) Jews' requests mixed in here as well. (One man wrote that Israel is his dream?) But the Leftist, Israeli news media isn't differentiating between them.

Will this be yet another opportunity to show the so-called "international community" just how magnanimous the State of Israel is, in its typical, co-dependent manner?

Will this be yet another opportunity to balance out the increasing number of Torah observant Jews being born with more non-Jews? (See Israel's Real Demographics War)

My guess is that it's both.

Either way, the above graphic was made to demonstrate the Iranian missile threat against Israel. But, now it also seemed appropriate to place it here, to demonstrate the continued demographic threat against the People of Israel, perpetrated by the fake Zionists, who are not actually interested in the existence of a truly, Jewish state.

1 comment:

Dvir said...

I remember when the left was pressuring Israel to open it doors to the Syrian refuges.

https://www.timesofisrael.com/israels-opposition-to-accepting-refugees-highest-in-west-poll

You Might Also Like...