Tuesday, October 31, 2023

השגריר גלעד ארדן לובש טלאי צהוב באו״ם / Israeli Ambassador Gilad Erdan Wears a Yellow Star of David at the United Nations

ט״ז לחודש השמיני תשפ״ד

The 22 second video is in English.

מעתה והלאה, הצוות שלי ואני נענוד כוכבים (טלאים) צהובים. אנו נענוד את הכוכב הזה עד שתגנו את הזוועות של חמאס ותדרושו שחרור מיידי של בני הערובה שלנו.
"From now on, my team and I will wear yellow stars. We will wear this star until you condemn the atrocities of Hamas, and demand the immediate release of our hostages."
עשר אגורות (2¢):
אני משבח את ארדן על המילים שלו ולמרות ההנגדות של בכירי משרד החוץ ויד ושם גם על המעשה שלו. עם זאת, אני צריך להזכיר עובדה אחת קטנה על מגן דוד הצהוב.=
במקביל לאיסורים על שימוש בכינויים נאצים, החוק החדש אוסר על לבישת בגדי פסים הדומים ללבוש אסירי מחנות הריכוז וטלאי צהוב בצורת מגן דוד ועל שרטוט צלבי קרס או סמלים בעלי זיקה לנאציזם. הארץ 12 יוני 2014
במהלך הפגנות נגד גירוש יהודים מעזה של רה״מ אריאל שרון, מייסדת נשים בירוק נדיה מטר נעצרה על כך שכינתה את אחד ממנהלי הגירוש יונתן באשי כקאפו.

קאפו (בלעז: Kapo) הוא אסיר בתקופת השלטון הנאצי שהיה ממונה מטעם הנאצים לפקח על אסירים אחרים במחנה ריכוז. (ויקיפדיה) כלומר שותף פעולה נגד יהודים אחרים.

בסופו של דבר האישומים נגד מטר בוטלו. השופט אמר שה האישומים מגוחכים או משהו כזה.

שנים לאחר מכן, לא ברור אם קאפו או יודנראט (בגרמנית: מועצה יהודית) נכללים ברשימת השמות האסורים של חוק זה. למרות זאת, נראה שיש חופש ביטוי גדול יותר באו"ם מבישראל.

זה פשוט לא יכול להפתיע אתכם. פשוט אי אפשר.

Esser Agaroth (2¢):
I commend Ambassador Gilad Erdan for his statements. And in spite of the opposition expressed by Foreign Ministry officials and Yad vaShem, I also commend him for his actions. However, I would like to point out one small fact about the Yellow Star of David.
Parallel to the prohibitions on calling people "Nazi," the new law prohibits the wearing of striped clothing similar to the clothing worn by concentration camp prisoners, and a yellow patch in the shape of a Star of David, and the drawing of swastikas or symbols associated with Nazism. (Translated from the Haaretz quote above, June 12, 2014)
During protests against then Prime Minister Ariel Sharon's impending Expulsion of Jews from Gaza, Women In Green founder Nadia Matar was arrested for calling one of the expulsion administrators Yonatan Bassi a kapo.

A kapo was a prisoner in a Nazi camp who was assigned by the SS guards to supervise forced labor or carry out administrative tasks. (Wikipedia). In other words, a Jewish collaborator against fellow Jews.

Charges against Matar were eventually dismissed, the judge calling them ridiculous.

Years later, it is not clear if kapo or Judenrat (German: Jewish council) is included in the list of prohibited names of this law. Nevertheless, it does appear that there is greater freedom of speech in the UN than there is in Israel.

No one. I repeat, no one should be surprised.

Friday, October 27, 2023

ועדה של האו״ם שופכת שמן על המדורה / United Nations Committee Adds Fuel to the Fire

ערב שבת קודש פר׳ לך לך תשפ״ד
יום פטירתו של רה״מ יצחק רבין שבשיתוף שמעון פרס ספיק כלי נשק לערבים.

English follows the Hebrew.
Today is the anniversary of the death of Prime Minister Yitzchak Rabin who, in cooperation with Shimon Peres, supplied weapons to the Arabs.
YNET: האו"ם: זיהינו את המפקד והיחידה בצה"ל שאחראים להרג העיתונאית אבו עאקלה 

ועדת החקירה הבינלאומית העצמאית של האו"ם טענה כי זיהתה את המפקד והיחידה הצבאית בצה"ל שלדעתה אחראים ככל הנראה להרג של העיתונאית הפלסטינית-אמריקנית שירין אבו עאקלה בשנה שעברה. כך דווח ברשת CNN האמריקנית. הוועדה לא חשפה את שם החייל, אך ציינה כי מדובר ביחידת דובדבן. אבו עאקלה נהרגה במהלך חילופי אש שניהלו כוחות צה"ל עם חמושים פלסטינים במחנה הפליטים ג'נין במאי 2022. יו"ר הוועדה נאווי פילאי אמרה כי החקירה הגיעה למסקנה "שכוחות הביטחון הישראליים השתמשו בכוח קטלני ללא הצדקה במסגרת חוק זכויות האדם הבינלאומי, ובכוונה או בפזיזות הפרו את זכותה של אבו עאקלה לחיים". (ynet 26.10.2023)
עשר אגורות (2¢):
באמת? sווקא עכשיו ועדה של האו״ם מוציא לאור את תוצאות החקירה שלה?

איזה נוח להם!

והכוונה שלה ברורה מאוד.

מה הם חושבים שהרגו אותה בכוונה? למה? בכדי למנוע מלאפשר לה לפרסם את החדשות? חדשות שקר?

ישראל ובמיחוד צה״ל רגילים ללשון הרע עליהם על ידי הישמעאלים (הערבים / עולם האיסלם) וגם על ידי בני עשיו (עולם המערב). אז איזה מטרה אפשר להשיג באמצעות הריגתה?

היא היתה עיתונאית. היא ידעה את הסכנהשל העבודה שלה. היא פשוט היתה במקום הלא נכון בשעה הלא נכונה.

או אולי הערבים הרגו אותה ועכשיו משמשים בה כקדושה מעונה ומנצלים אותה.

לא מעורב (לא משתתף) בענייני השלום

UN says identified IDF unit commander responsible for journalist killing last year, report
The UN commission of inquiry into the killing of Al Jazeera journalist Shireen Abu Akleh last year, said it identified the commander of the IDF unit, they claim was responsible for the fatal shooting. According to a CNN report, the chairman of the commission said Israeli forces used unnecessary and imprudent lethal force in contradiction to international human rights laws. (Ynet, Oct. 26)
Esser Agaroth (2¢):
Really? Why is a UN committee publishing the results of its investigation now?

How convenient!

And the commission's intention is very clear. To add to the demonization of Israel and its Defense Forces [IDF].

What do they think? That they killed her on purpose? Why? To prevent her from publishing the "news?" Pseudostinian lies?

Israel and especially the IDF are already used to being slandered by the Ishmaelites (the Arab and Islamic world) and also by the descendants of Esau (Edom / the Western world). So what would killing her achieve?

She was a journalist. She knew the risks of her job. She was just in the wrong place at the wrong time.

Or maybe the Arabs killed her. In any event, they now have another martyr to exploit.

האם לא אכפת לנשיא ביידן מהיהודים הנרתחים ביהודה ושומרון / Does President Biden Not Care About the Murdered Jews in Judea and Samaria?

י״ב לחודש השמיני תשפ״ד
יום פטירתו של רה״מ יצחק רבין שבשיתוף שמעון פרס ספיק כלי נשק לערבים.

English follows the Hebrew.
The anniversary of the death of Prime Minister Yitzchak Rabin who, in cooperation with Shimon Peres, supplied weapons to the Arabs.

החמרה במצב פצוע הפיגוע הבוקר בבנימין: נשקפת סכנה לחייו - משפחתו קוראת להתפלל

בעקבות החמרה במצבו של רועה הצאן היהודי שהותקף הבוקר בגרזן במהלך לינץ' אכזרי בסמוך לישוב רימונים בבנימין, משפחתו של הפצוע קוראת לציבור להתפלל לרפואתו.

מצבו כעת מוגדר קשה מאוד, הוא מורדם ומונשם בבית החולים ונשקפת סכנה לחייו.

שמו לתפילה: חנינא בן צופית.

בתמונה: החולצה שלבש חנינא במהלך הפיגוע עם תמונתו של חברו לחווה נחמן מורדוף הי"ד שנרצח לפני כמה חודשים בפיגוע בעלי.

עשר אגורות (2¢):
נשיא ארה"ב ביידן בנאומו הביע דאגה מהאלימות של מתנחלים יהודים בגדה המערבית ביהודה ושומרון. הוא גם דיבר בבירור מאוד לגבי רצונו להקמת מדינת טרור ערבית נוספת.

לפני שבוע דווח כי יהודים חסמו כבישים בכדי למנוע ממתן כלי רכב משוריינים לערבים בשכם. לא ברור אם ארה"ב או ישראל מספקת אותם.

האם הם יכולים להיות תגובתו של ביידן ל"אלימות מתנחלים?"

אגב, חשוב להזכיר לכולם שהעיר שכם נזכרת בתנ"ך: בראשית, יהושע, שופטים, מלכים א׳, דברי הימים א׳. נבלוס לא מופיעה בתנ״ך וגם לא מופיע השם הרומאי הנכון של נבלוס, ניאפוליס.

אין ספק שהנשיא הקתולי ביידן למד את זה בלימודי דת בילדותו. אבל לא אכפת לו. וגם לא אכפת לו שנשבע הקדוש ברוך הוא לתת את ארץ ישראל לצאצאים של אברהם, יצחק, ויעקב. ולא לערבים הצאצאים של ישמעאל ולא לעולם המערב הצאצאים של עשיו. ונראה שגם לא אכפת לו מהיהודים הנרתחים על ידי הערבים.


Worsening of the condition of the injured person of the attack this morning in Binyamin: his life is in danger - his family calls for prayers

Following the worsening of the condition of the Jewish shepherd who was attacked with an ax this morning during a brutal lynching near the village of Rimonim in Binyamin, the family of the injured is calling on the public to pray for his recovery.

His condition is now defined as very serious, he is sedated and ventilated in the hospital and his life is in danger.
Please pray for Hanina ben Tzufit

In the photo: the shirt that Hanina wore during the attack with the picture of his farmmate Nachman Mordoff hy"d who was murdered a few months ago in the attack on my husband.

Esser Agaroth (2¢):
U. S. President Biden expressed concern over the violence of Jewish Settlers in the West Bank Judea and Samaria. He was also very clear about his desire for the establishment of yet another Arab terrorist state.

On October 19, Jews were reported to be blocking roads, so as not to allow armored vehicles to be gifted to Arabs in Shchem. At that time, it was not clear whether it was the U. S. or Israel providing these.

Could they be Biden's reaction to "settler violence?"

Incidentally, Shchem is mentioned in Tana"kh (The Bible): Gen. 37:12–17; Josh. 20:7, 21:21; Judg. 9:6–7; 1 Kings 12:25; 1 Chron. 6:67, 7:28. Nablus, a bastardization of the Roman, ie NOT Arabic, name of Neapolis. is not found in Tana"kh.

Certainly Roman Catholic President Biden knows this from Catechism, CCD, or Sunday school. But he doesn't care who the Land was actually Divinely promised to, nor does he apparently care about Arabs murdering Jews. 

Wednesday, October 25, 2023

ממשלת ישראל תוקפת ביהודים באמצע המלחמה / Israeli Government Goes After Jews During Wartime

י״א לחודש השמיני תשפ״ד
יום פטירתה של רחל אמנו
Anniversary of Rachel's death.
English follows the Hebrew.
This makes me tremble all over. Masked members of the Jewish section of the Shin Bet (General Security Service - Shabbak) arrived now, along with police officers of the Jewish Border Police, and surrounded the house of a neighbor from Yitzhar, the former commander of the on-call security unit, who has been involved in defense here since the outbreak of the war and hardly sleeps at night. They actually entered his house and started giving him a warning about the defense training they are doing. Neighbors came out.
עשר אגורות (2¢):
שוב פעם ממשלת ישראל מזכירה לנו מי היא חושבת האיום הכי גדול

שוב פעם ממשלת ישראל מזכירה לנו מי היא חושבת האיום הכי גדול לקיומה: הדתיים המאמינים שחוקי התורה קודמין לחוקי האדם כולל חוקי מדינת ישראל הנוגדים בתורה.

שנים יצהר הוא המטרה של ממשלת ישראל. אנשי הממשלה מאמינים שאם תצליח להפיל את יצהר אז היא גם תצליח לפגוע בנחישות ואמונה של כל היישובים שביהודה ושומרון. ואז בקלות יותר תתאפשר לפנות לגרש אותם.

מה הפשע שלו? לאמן את התושבים בהדנה עצמית?

נכון. אסור ליהודים להגן על עצמם ועל אדמותם. גם ביצהר וגם בנגב מהבדואים וגם בישובי עוטף עזה.

אלא מותר לצאצאי ערב רב וכתינוק שנשבה לתקוף ביהודים באמצע תפילות יום הכיפורים בתל אביב ובגבעתיים.

בזמן שאנו נלחמים בישמעאל על חיינו הפיזיים ונלחמים בעשו על חיינו הרוחניים וגם על ארצנו, אסור לנו להתעלם מאלה שמנסים להשמיד אותנו מבפנים כבר אלפים שנה.

Esser Agaroth (2¢):
Once again, the Israeli government reminds us who it thinks is the biggest threat to its existence: those Religious Jews who believe that "Torah law take precedence over man-made law," including those laws of the State of Israel which contradict the Torah.

What is this Jew's crime? Training his neighbors in self-defense?

Right. Jews are not allowed to defend themselves and their land. Not in Yitzhar against Arab terrorists, not in the Negev against Bedouin thieves, and not in the towns surrounding Gaza.

The Israeli government has been targeting Yitzhar for years, believing that if it manages in taking Yitzhar down, it will be a tremendous blow to the morale of all Jewish towns in Judea and Samaria. Thus it will be much easier to dismantle them, when the time comes.

Rather, it is permissible for Erev Rav (false converts who left with us from Egypt, Ex. 12:38) descendants and those like a tinoq shenishbah (Jew raised from childhood by non-Jews, ie. doesn't know any better) to attack Jews in the middle of Yom Kippur prayers in Tel Aviv and Givatayim.

While we battle Ishmael for our physical lives, and against Esau for our spiritual lives and land, we must not ignore those who have been trying to destroy us from within.

שוב האו״ם מגלה את דעתו האמיתי לגבי עם ישראל. האם נזכור הפעם? / Once Again The UN Reveals Its True Opinion About the Jews. Will We Remember This Time?

י׳ לחודש השמיני תשפ״ד

English follows the Hebrew.
YNET: מזכ"ל האו"ם: "התקפות חמאס לא התרחשו בוואקום". ארדן: "הצדקה לטרור ורצח״ איתמר אייכנר | 24.10.2023

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש אמר בנאום שנשא בדיון במועצת האו"ם: "חשוב להכיר שהתקפות חמאס לא התרחשו בוואקום. הפלסטינים היו נתונים לכיבוש חונק, אדמתם נתפסה על-ידי ההתנחלויות, בתיהם נהרסו, החלומות הפוליטיים שלהם נעלמו". שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן הגיב בציוץ על נאומו של גוטרש: "אמירתו כאילו התקפת הטרור הרצחנית של החמאס הנאצי 'לא התרחשה בוואקום' מהווה הצדקה לטרור ורצח".
עשר אגורות (2¢):
אנטוניו גוטרש
António Guterres
Photo: Christophe Licoppe
European Commission
לצערנו, יש יהודים בעולם שצריכים ללמוד שוב על האמת של האו"ם.

לטובת היהודים האלה, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש הזכיר לנו עכשיו על הדעה והכוונה האמיתית של האו״ם.

בכל כ״ט נובמבר יש יהודים שעדיין משבחים את האו״ם בציון החלטתו על תוכנית החלוקה ועל הקמת מדינת ישראל בחלק של ארץ ישראל. זאת אומרת הקמת מדינת ישראל רק בחלק של ארץ ישראל. בתכנית זו אפילו ירושלים ,עיר הבירה של עם ישראל לנצח, אמורה להשאר כשטח בינלאומי.

ברור שרה״מ נתניהו, הנשיא הרצוג ועוד מצטט את התורה מדי פעם, כשנוח להם וכשבמקרה התורה תומכת במטרות שלהם.

אם לא המילה "כיבוש״, אז לפחות המילה ״לָרֶשֶׁת״ שנאמר...
״וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת-הָאָרֶץ, וִישַׁבְתֶּם-בָּהּ: כִּי לָכֶם נָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ, לָרֶשֶׁת אֹתָהּ״ (במדבר לג,נג).
אלי כהן באו״ם
Eli Cohen at the UN
״לכם״ ולא לישמעאל - הערבים והמוסלמים בכלל.

״לכם״ ולא לעשיו - עולם המערב, ארה״ב ואפרופה כולל הנוצרים וגם מה שנקרא הפרוגרסיבים.

הערבים זועקים את הביטוי "די לכיבוש". וכמעט אף יהודי מגיב לזה בכוח מלא. והיהודי שכן מגיב ככה יכול להגיע לכלא בחשד הסתה לגזענות.

בסרטון זה באנגלית מזכ״ל האו״ם מדבר לשון הרע על ישראל. שר החוץ של ישראל אלי כהן מגיב, ״...הזנכ״ל, באיזה עולם אתה חי? בהחלט לא בעולם שלנו״. ואז הוא ביקש מהמזכ״ל להתפטר.

עם כל הכבוד לשר החוץ אלי כהן, מזכ״ל האו״ם יודע הטיב באיזה עולם הוא חי. הוא פשוט מזכיר לנו את האמת:
״רבי שמעון בן יוחיי אומר והלא הלכה בידועה עשיו שונא לישראל...״ (סִפְרֵי במדבר סט, עמ׳ קסז).
מזכ״ל האו״ם ורה״מ פורטוגל לשעבר אנטוניו גוטרש הוא אחד מהיגי אדום, הגלות הרביעית ואי״ה האחרונה של עם ישראל: אדום הוא רומא, בשלטון עשיו אח תאום של יעקב אבינו, ויש אומרים כל עולם המערב.



YNET: UN Sec.-Gen. Antionio Guterres: Hamas attack 'did not happen in a vacuum'
United Nations Secretary-General Antonio Guterres, speaking to the UN Security Council, tells the international body that the Hamas attack on October 7 "did not happen in a vacuum," because Palestinians have been subjected to 56 years of "suffocating occupation." He also said that he is "deeply concerned about clear violations of international humanitarian law that we are witnessing in Gaza." (Ynetnews)
Esser Agaroth (2¢):
Unfortunately, there are still Jews in the world who need to be reminded of the true nature of the United Nations [UN].

Fortunately, UN Secretary General António Guterres just did that for me.

Still praised by Jews every November 29, commemorating the UN's 1947 vote to partition Israel, and to graciously grant the Jews a piece of their own homeland. That piece did not even include the eternal capital of the Jewish People, Jerusalem.

Oh sure, Prime Minister Netanyahu cites the Torah once in a while, when convenient, and when it fits into his agenda.

But when will a Jewish leader, with any power, finally stand up and proudly use the word "conquer?"

Incidentally, the Hebrew word for "conquer" is the same as the Hebrew word for "occupation."
to conquer = לכבוש likhbosh
What about the word "possess?" What about "inherit?" Are these words off limits as well?
"And you shall drive out the inhabitants of the land, and dwell there; for to you I have given the land to possess it." (Num. 33:53)
"To you" and not to Ishmael - Arabs and Muslims in general.

"To you" and not to Esau - the West, the USA, Europe, including both Christians AND progressives.

Arabs to "Stop the Occupation!" Rarely any Jew responds more than half-heartedly. And any Jew who does can end up in jail on suspicion of inciting racism.

In the video embedded above, UN Secretary General Antønio Guterres speaks, and Israeli Foreign Minister Eli Cohen responds, "...in what world do you live? Definitely not in our world," then calls for him to resign.

with all due respect to Foreign Minister Cohen the Secretary General of the UN knows very well in which world he lives in. He is simply reminding us of the truth:
"Rabbi Shimon ben Yohai says, and is it not known Torah law that Esau hates Israel..." (Sifrei Bamidbar 69, p. 167)
UN Secretary General Antonio Guterres, a former Prime Minister of Portugal, is one of the leaders of Edom. Edom is the fourth, and may it be His Will the last exile of the Jewish People: Rome, ruled by Jacob's brother Esau, and some say the entire Western world.

Sunday, October 22, 2023

הסיבות הנוספות למה אנחנו במלחמה / Some Additional Reasons Israel Is At War

ז׳ לחודש השמיני תשפ״ד

English follows the Hebrew.
Iron swords: from the beginning of the war until today, a total of 222,912 Israelis have entered the border control systems of the Population and Immigration Authority

According to the data of the Border Control Administration at the Population and Immigration Authority, from the day the war began on October 7 until today, October 17, 2023, 222,912 Israelis and 36,151 foreigners entered Israel.

The main international crossings that the Israelis entered through:

Ben Gurion Airport - 196,512
Taba (A.S. Begin) - 11,382
Jordan River - 5,868
Haifa Port - 5,176 Araba (Rabin) - 2,144
Allenby Pass - 1,095




YNET: ישראלים חוזרים ארצה מכל העולם: "אין מה לעשות, חייבים להילחם"
מאתונה עד פרו, מלוס אנג'לס עד וייטנאם. ישראלים שזומנו למילואים חוזרים הביתה כדי להילחם בחמאס, רבים אחרים מגיעים בשביל להתנדב: "אם הייתי נשאר כאן לא הייתי יכול לחיות עם עצמי". הם עושים את דרכם לישראל בכמה טיסות, כואבים את מתקפת הפתע הרצחנית: "לא היה דבר כזה בהיסטוריה שלנו"
סוכנויות הידיעות | 11.10.23
עשר אגורות (2¢):
יש אומרים שזהו. אחרי כל האזהרות שהקב״ה שולח אלינו לחזור לארץ מורשתנו מהר הגעש (וולקן) באיסלנד שמנע מיהודים לחזור ארצה אחרי ״חופשת פסח״ לכל אירועי אנטישמיות שנאת יהודים וחו״ל במשך השנים. מספר האירועים האלה גם רצח גם פיגועים וגם מחאות פשוט עולה. 

כמה יהודי אמריקה יצליחו לברוח הפעם?

בואו נראה.

הנה בשורה טובה נוספת.
YNET: שבעת אלפי עובדים זרים עזבו, ישראל מציעה מענקים למי שיישאר בחקלאות
אלפי עובדים זרים עזבו את הארץ מאז פרוץ המלחמה, כ-1,900 הם תאילנדים מהעוטף שהיו כוח העבודה העיקרי במשקים: "הם היו הראשונים להיפגע, חלקם נרצחו או נחטפו. בכל זאת רובם רוצים להישאר". כדי למנוע עזיבה נוספת ישראל מציעה בין היתר תמריצים כספיים ואפשרות להאריך את ויזות השהייה
איתמר אייכנר | 21.10.2023
אולי אנחנו נלמוד מזה שלא לסמוך בעבודה זרה (דו משמעות במשחק מילים) ובמיוחד בחקלאות זאת אומרת יצור האוכל שלנו. לצערנו כפי דיווח של אייכנר, רשות האוכלוסין וההגירה של משהפנים מחפשת ממריצים לתעובדים התאילנדיים המחליטים להשאר בארץ.

ויש בשורה על הפנים נוספת...
בלוג חי של Times of Israel: זמן שעובדים זרים עוזבים תוך מלחמה, המשרד אומר שפלסטינים ביהודה ושומרון בני 60+ יחליפו אותם
קארי קלר-לין, 22.10.2023

משרד החקלאות הביע תמיכה בכניסתם היומית של כ-8,000 עובדי חקלאות בגדה היהודה ושומרון לישראל, בגלל מספרם הגבוה של עובדים זרים שעזבו את ישראל עקב המלחמה המתמשכת....
מה? הם טפשים או רשעים? קשה להבחין בין זה לזה. או אנחנו צריכים עובדים בחקלאות עד כדי כך שאנחנו צריכים לתת לאויבים נוספים להכנס לחוותנו.

״לפחות ״בשל המצב: הטקסים לזכר רה"מ לשעבר יצחק רבין לא יתקיימו השנה (14 עכשיו).

בינתיים אנחנו מחכים לעוד תוצאות חיוביות של המלחמה:

בריחת המסתתנים אפריקנים במיוחד מסודן ואריתראה.

בריחת הגוים שהגיעו ארצה בזכות חוק השבות ממדינות ברית המועצות לשעבר ועוד. לעולם לא אשכח את אחד מהם שהכרתי בשנת 1997. הוא אמר לי שהוא לא יהודי, הוא פשוט הגיע ללמוד לתואר שני חינם, ואח״כ הוא מתכוון לעבור לקנדה.

בריחת הפליטים הגויים מאוקראינה שהגיעו לאחרונה.

בריחת הערב רב כלומר הצאצאים של גיורי שקר שיצאו איתנו ממצרים.

אברהם בורג יו״ר ראש הכנסת לשעבר (עבודה) המליץ לכל ישראלי צריך להחזיק דרכון חוץ (The Marker, 2007). עצמו הוא קיבל דרכון צרפתי. בנוסף הוא גם בעד ביטול הגדרת ישראל כמדינה יהודית. אני מניח שכל צאצא ערב רב כבר ביקש וקיבל. כווין החובה לח״כים לבטל את אזרחות חוץ לפני השבעתם אולי לח״כ כאלה יש מדינות מוכנות לתת להם מקלט.

במקרה אחרי 33 שנות שיפוט נשיאת העליון אסתר חיות פורשת היום - ללא מחליף. אני אני מתעניין מאוד לדעת למה ודווקא עכשיו.
YNET: From beach to war: How reservists left their vacation as soon as Hamas infiltrated Israel
The moment they heard their country was under attack, the beaches, hotels and spas were immediately deserted as they rushed back home and put on their uniforms, ready to lay down their lives; IDF reservists talk about the transformation from leisure to combat

Roy Rubinstein | October 11, 2023

...Amit Mered from Modi'in... arrived Tuesday morning after returning from a family vacation in Greece. He explained, "I tried to reach here on Saturday, but our flights were canceled. Eventually, I managed to secure a flight and make it here. Although my parents were concerned, my father insisted that we come because there is no other option, and we have to be here."

Similarly, Nathaniel Ben Menachem from the West Bank settlement of Kochav HaShahar cut short his year-long trip to the US with his wife. Although they were scheduled to arrive in Israel in a few weeks, they decided to return upon hearing of the Hamas massacre. Netaniel will likely have conversations with each of his six brothers out of eight who have been called up and will be participating in the upcoming war. "One of my brothers is in the regular army, while the others are in the reserves. So, my primary concern is for our parents. However, this is the moment, and we must step up to fight because our very existence is at stake," he said.

Mai arrived back from Thailand this morning, and his parents are still unaware of his return. Regarding the transition from his leisurely vacation a few days ago to his re-enlistment, he said: "It's a drastic change, but given the circumstances, I couldn't just stay in a hotel....
Esser Agaroth (2¢):
Some say that this is. After all the warnings that God has been sending us, telling us Jews to return to our only true homeland, from the volcanic eruption in Iceland that prevented Jews from returning to Israel after their "Passover vacations," to all of the incidents of anti-Semitism Jew-hatred, hatred of Jews and abroad over the years. The number of these incidents, murders, attacks, as well as protests, is only on the rise.

How many American Jews, trapped by the luxurious, materially opportunistic life offered by the U. S., will be able to escape?

Perhaps after the war, assuming this is not the final war, these Jews will return permanently bringing their families. Something sparked in them, prompting them to return. Perhaps that spark will rise into a flame.

How many will be trapped in darkness, like the 80% left behind in Egypt.

We shall see.

Besides Jews returning home, guided by the spark within their souls, here is another piece of good news.
Translation of the YNET report above:
7000 foreign workers left, Israel offers grants to those who will stay in agriculture
Thousands of foreign workers have left the country since the outbreak of the war, about 1,900 are Thais from the Otaf who were the main labor force in the farms: "They were the first to be hurt, some were murdered or kidnapped. Nevertheless, most of them want to stay." To prevent another departure, Israel offers, among other things, financial incentives and the possibility to extend the residence visas
Itamar Eichner | October 21, 2023
Maybe we will learn from this not to trust foreign work[ers] (double meaning: foreign work = foreign worship) and especially in agriculture, in other words, food production. Unfortunately, the population authority of the Interior Ministry is looking to provide grants for those foreign workers who choose to stay. (MOI Hebrew)

More bad news...
Times of Israel Live Blog: As foreign workers head home amid war, ministry says West Bank Palestinians aged 60+ will replace them
Carrie Keller-Lynn, October 22, 2023

The Agriculture Ministry has expressed support for the daily entrance of some 8,000 West Bank agricultural workers to Israel, in light of the high number of foreign workers who have left Israel due to the ongoing war. (cont.).
What is this? Evil? Stupidity? Or are we so hard up for food, we need to invite more enemies into help with the harvest?

Well, at least the Yitzchak Rabin memorial has been cancelled this year (TOI).

In the meantime, we are waiting for more positive outcomes of the war, however painful and heartbreaking it has been so far, and, unfortunately, will continue to be, as long as the Israeli Government continues to avoid what needs to be done once and for all.:

For the African refugees infiltrators to runaway, such as those from Sudan and Eritrea.

For all those non-Jews to run away, who were allowed to immigrate to Israel under the Law of Return, such as those from the former Soviet Union. I will never forget one I met in 1997 who said that he was not Jewish, came to Israel for his FREE Master's degree, then intends to move to Canada.

For all those refugees to run away, the non-Jewish ones, which I imagine are the majority, who recently arrived from the Ukraine.

For the descendants of the Erev Rav to run away. This refers to the descendants of the "mixed-multitude" (Ex. 12:38), those false converts who left Egypt with us. Sure I would prefer that they would do teshuvah (repentance), and prove me wrong, but...

In 2007, Avraham Burg, the former Speaker of the Knesset (Labor), and former Chair of the Jewish Agency recommended that every Israeli should obtain a foreign passport (The Marker). He himself received a French passport, though his wife. In addition, he also expressed being in favor of redefining Israel as a Jewish state. I guess every Erev Rav descendant has already requested, and received a foreign passport.

Israeli Members of Knesset [MK] are required to renounce any citizenship they posses besides Israeli, before taking their seats. Perhaps Erev Rav MKs will succeed in their search for countries willing to grant them asylum.

Incidentally, Israeli Supreme Court President Esther Hayut also just happened to have stepped down. I wonder why, and why now.

Recommended: Tomer Devorah's Time is Running Out to Board the Ark!

Wednesday, October 18, 2023

מה הנשיא טראמפ אמר על חיזבולה באמת? / What Did President Trump Really Say About Hezbollah?

ד׳ לחודש השמיני תשפ״ד
English follows the Hebrew.


עשר אגורות (2¢):
הרבה הזדרזו לבקר את הנשיא טראמפ על מה שהוא אמר על חיזבולה ומדינת ישראל.

אתם יודעים את מה הוא אמר בכלל?

הרבה עוד לא הספיקו להקשיב למילים שלו בהקשר אלא רק למשפטים בודדים. הוא אמר ש[אנשי] חיבולה חכמים (00:17),... רק אחרי שהוא ביקר את כל איש ביטחון (00:47) שגילה את התקווה שלו שחיזבולה לא תתקיף את ישראל מהצפון כי שהצפון ישראל הכי חלשה.

(1:14) הוא אמר שישראל לא היתה מוכנה.

בקיצור, טוענים שטראמפ אמר את כל זה כי הוא עדיין כועס על נתניהו שרץ לברך את ג׳ו ביידן על ניצחון שלו בבחירות.

מה זה משנה? אם ממשלת ישראל תקבל את הצעת התקנות של שר התקשורת שלמה קרעי אז אני יכול להעצר כי אני הייתי מסכים עם טראמפ?

אני אפילו לא מעריץ של טראמפ. נראה לי שמעריצים הנערים המגוחכים שלו עדיין בהכחשה עמוקה לגבי ההשלכות האמיתיות של תוכניתו על האזור, והן כוללות מסירת חלקי ארץ מולדתנו לערבים והקמת עוד מדינת טרור ערבית.

כבר חתנו של טראמפ יואל חיים ״ג׳רד״ קושנר הזמין כל ערבי שרוצה לעלות להר הבית להתפלל במסגד שם לבוא ולעלות. (צפו את הסרטון) ובינתיים עדיין אסור ליהודים להתפלל בהר הבית, במקום הכי קדוש שלנו.

אין לי שום חשק או כוח עכשיו להתייחס לנזק שעלול להיגרם לנו מהסכמי אברהם.

The "Deal of the Century" includes:
1. Division of Jerusalem.
2. Connecting the Gaza Strip to Judea and Samaria.
3. Freeze Jewish construction.
4. Establishment of a Muslim enemy state on 70% of Judea and Samaria.
5. Giving territories in the western Negev to the new Muslim state.
6. Right of Return (of Arabs to the Land of Israel). 
השטח בירוק = מדינה פלסטינית עתידית
Green = Future Pseudostinian State


Esser Agaroth (2¢):
Many rushed to criticize President Trump for what he said about Hezbollah and the State of Israel.

Do any of you even know what he said?

Many have still not bothered to listen to his words in full context, but rather only to short pieces sailing around the Internet. Trump said that Hezbollah is smart (00:17),... only after he criticized every security official (00:47) who said he hoped Hezbollah wouldn't attack Israel from the north since the north is Israel's weak point.

(1:14) He also said that Israel was not ready.

People are now claiming Trump said all this because he is still angry with Netanyahu, who rushed to congratulate Joe Biden on his presidential election victory.

What does it matter? If the Israeli government passes the regulations proposed by Communications Minister Shlomo Kar'i, then can I be arrested for agreeing with Trump?

I am not even a fan of Trump. His ridiculous fan boys and girls still seem to be in deep denial about the true implications of his plan for the region, giving up land and new Psuedostinian terrorist state included.

Trump's son-in-law Yoel Chaim "Jared" Kushner has already taken the opportunity to invite any Arab who wants to ascend the Temple Mount and pray at one of the mosques. (See the video) Meanwhile, Jews are still not allowed to pray on our holiest site. Do not even get me started on the long-term damage we may incur from the Abraham Accords.

להגביל חופש הביטוי בארץ בכלל המלחמה? / Limiting Free Speech in Israel Because of the War?

ג׳ לחודש השמיני תשפ״ד

English follows the Hebrew.
The Marker: הפשיזם כאן: שר התקשורת שלמה קרעי גיבש תקנות לכליאת אזרחים שפוגעים במורל הלאומי
אבי בר-אלי, 15 באוקטובר 2023

השר שלמה קרעי מקדם תקנות לשעת חירום שיאפשרו לו לאכוף הגבלת פרסומים ששימשו "בסיס לתעמולת אויב", לרבות החרמת ציוד, הרחקת אזרחים מבתיהם, או מעצר — בכפוף להיוועצות בשר לביטחון לאומי ■ למרבה האירוניה, קרעי עצמו נופל תחת הגדרת העבירות שפירסם

שר התקשורת, שלמה קרעי, מקדם תקנות שבמסגרתן הוא יוסמך, לאחר היוועצות בשר לביטחון לאומי, להורות למשטרת ישראל לעצור אזרחים, להרחיק אותם מבתיהם, או לתפוס את רכושם – ככל שהוא שוכנע כי הפיצו ידיעות שיש בהן כדי לפגוע במורל הלאומי...
עשר אגורות (2¢):
לא נראה לי שהייתי קורא להצעה הפשיזם... לפחות לא יותר שטיפת מוח הילדים שלנו כדי להאמין שמדינת ישראל באותה רמת החשיבות עם התורה. המביל יבין. 

ובזכות חיי החיילים שלנו, הילדים שלנו, בני משפחה שלנו אנחנו מבקרים את הממשלה ודורשים תשובות לשאלות שלנו.

חשוב להדגיש שבכתבה הזו אני לא מבקר את הממשלה על החדירה לעוטף עזה על ידי מחבלי חמאס. אלא אני מבקר את ההצעה של שר התקשורת שלמה קרעי.
שלמה קרעי
Shlomo Kar'i

18:00
קרעי: "אני שומע 'תתנצלו, קחו אחריות, תבקשו סליחה'. על מה?"
שר התקשורת שלמה קרעי אמר בריאיון לגל"צ כי רה"מ נתניהו "השמיד את חמאס פעם אחר פעם, הפעם חמאס השתמש בגורם ההפתעה". השר התנער מאחריות הממשלה, ואמר: "אני שומע 'תתנצלו, תקחו אחריות, תבקשו סליחה'. על מה?". (ynet)
ואז...
18:43 קרעי מתנצל: "ברור שיש לנו אחריות כהנהגה, כשלתי בלשוני"
שר התקשורת שלמה קרעי התייחס לדברים שאמר בריאיון לגל"צ, ומסר: "אני מתנצל! חלילה לא התכוונתי להישמע גס רוח או להתנער מאחריות. להפך! מיד הוספתי שברור שיש לנו אחריות כהנהגה. אני מצד על כך שכשלתי בלשוני ושאנשים נפגעו ממני". קרעי אמר מוקדם יותר היום כי "אני שומע 'תתנצלו, תקחו אחריות, תבקשו סליחה'. על מה?". (מורן אזולאי)
האם השר קרעי באמת דואג רק על המורל (בעברית בבקשה) נחישות ואמונהשלנו בדרך ובמטרה? או דורשים ממני להפסיק את נזק שם טוב של הממשלה ומפלגת הליכוד?

לפי דף וקיפדיה שלו, אני חייב להודות שאני מסכים עם כמעט כל ההשקפות שלו. וגם אני קראתי שבשנת 2022 אחרי הבחירות המקדימות של הליכוד המקום של קרעי עלה מה-24 לה-13. זאת אומרת שהוא עלה בפופולריות? בואו נראה בהמשך הנתיבה שלו בכנסת.

בינתיים, מטה, חברת ההחזקות של פייסבוק, אינסטגרם ועוד פרסמההערות ארוכות מאוד על המלחמה, ומה היא עושה במאבק נגד קבוצות טרור כמו חמאס. נראה לי ששינוי במדיניות הוא רק בגלל התלונות של האיחוד האירופי, אילן מאסק ואחרים.

וגם נראה שמטה עדיין מסדרת את השינויים במערכתה. או אולי לא? ליסה ליאל מדווחת ש...

ליסה ליאל הגבילה את המשמשים שמתאפשרים להעיר ברשומה הזו
"לפני כמה ימים, פייסבוק הודיע לי, ולכל משמשים שבאזור ישראל, שהרשות 'חברים של חברים' שיישמנו לתגובות עוברת שינוי ל'חברים בלבד' או ,׳חברים בלבד׳ ואנשים שעוקבים אחרינו לפחות שבוע או משהו כזה.

"ההרשאות הגלובליות שלי אומרות שהפוסטים שלי כולם פומביים לחלוטין, וש'חברים של חברים' יכולים להגיב עליהם. אבל כעת אני יכולה לשנות רק פוסטים בודדים, ואני לא רוצה לעשות את זה אחרי כל פוסט".
מכיוון שליסה ואחרים, שמפרסמים כמות לא מבוטלת של תוכן, מעדיפים להמנע מלשנות את ההרשות לכל פוסט בודד, פייסבוק מרשים שבעל חשבון פייסבוק בחר לשנות את ההרשאות מלכתחילה, ולא בפייסבוק.

אז איך הגבלת הדיון בדפים של כל יוצרי התוכן של פייסבוק באזור עוזרת להגביל את הפצת שקרי מחבלי חמאס?

זה לא עוזר בכלל.
Frontline News: Israel minister drafts law to arrest citizens who ‘harm national morale’
Law would crack down on Israelis who blame government for October 7th massacre
Yudi Sherman October 16, 2023

Israel Communications Minister Shlomo Karhi has drafted regulations that would allow authorities to arrest taxpaying citizens and seize their property for “harming national morale,” Israeli media reported Sunday.

According to the regulations titled “Limiting Aid to the Enemy through Communication,” members of the public or media who disseminate information that "undermines the morale of Israel's soldiers and residents in the face of the enemy" or "serves as a basis for enemy propaganda, including the spreading of the enemy's propaganda messages" or "aids the enemy in its war against Israel, its residents, or Jews" will be guilty of a criminal offense.

Regardless of the information’s veracity, the communications minister will be authorized to order the arrest of the information source and seize equipment used to spread the information.

The proposed regulations, which were drafted after consultation with Israel National Security Minister Itamar Ben-Gvir, come as 80% of Israelis reportedly blame the government for the October 7th attacks in which Muslim invaders massacred over 1,300 Israelis.

Security analysts are baffled by how the attackers were able to cross Israel’s heavily fortified border unimpeded and why it took Israel’s highly trained security forces over six hours to respond to calls for help. As we go to press no official investigations have been launched and IDF officials have said “now is not the time” to investigate what went wrong. (cont.)
Esser Agaroth (2¢):
Leftist rag "The Marker" calls the proposed law "fascism." Why I personally would not call this fascism, anymore than the indoctrination of religious Zionist children into believing that there little, if any difference, between Torah and Israeli secular law. המביל יבין. Need I say more?

And thanks to the lives of our soldiers, our children, our family members we criticize the government and demand answers to our questions.

It is important to emphasize that in this article I am not criticizing the government for the infiltration of the Gaza Strip by Hamas terrorists. But I criticize the proposal of Communications Minister Shlomo Karai.
Karai apologizes: "Obviously we have responsibility as leadership, I misspoke."
Communications Minister Shlomo Karai commented on what he said in an interview with IDF Radio, and said: "I apologize! God forbid I didn't mean to sound rude or shirk responsibility. On the contrary! I immediately added that it is clear that we have responsibility as leadership. I am sorry for the fact that I slipped up with my words, and that people were hurt by me." Karai said earlier today that "I hear 'apologize, take responsibility, ask for forgiveness.' About what?" (Moran Azoulay; translated from YNET)
Does Minister Kar'i really only care about our morale? Or is he being expected to control the damage to the government's, as well as the Likud Party's reputation?

According to Kar'i's Wikipedia page, I must admit that I agree with almost all of his views. I also read that in 2022 after the Likud primaries, Karai's place rose from 24th to 13th. Does that mean his popularity increased? I guess we'll see during his Knesset tenure.

Meanwhile, Meta, the umbrella company of Facebook, Instagram, and others have published its VERY LONG comments on the war, and what it is doing about cracking down on terrorist groups such as Hamas. It also seems that this is only due to complaints from the European Union, Elon Musk, and others.

It also seems that Meta is still working out the bugs from its policy change. Or is it? Lisa Liel reported that...
"A couple of days ago, Facebook notified me, and everyone else in the area of Israel, that the 'friends of friends' permissions we'd put on comments was being overridden and changed to 'friends only' or friends and people who'd been following us for at least a week. Or something like that.

"My global permissions say that my posts are all completely public, and that 'friends of friends' can comment on them. But I can only change individual posts now, and I don't want to have to do that after every post."
Since Lisa and many others, who post a significant amount of content, prefer not to change the permissions for each, individual post, Facebook makes it appear that the poster chose to change the permissions in the first place, and not Facebook.

So how does limiting discussion on the pages of all Facebook content creators in the region help to limit the dissemination of Hamas terrorist lies?

It doesn't.

Monday, October 16, 2023

תזכורת: מי הצביע בעד תכנית ההתנתקות בשנת 2005? / Reminder: Who Voted to Expel Jews from Gaza and the Northern Samaria in First Place?

ב׳ לחודש השמיני תשפ״ד

English follows the Hebrew.
הצבעה לתכנית ההתנתקות (גירוש היהודים) מעזה וצפון השומרון, 16.02.2005
Knesset Vote on the Disengagement Expulsion Plan, February 16, 2005


בנימין נתניהו

ראש הממשלה. בתור ח״כ הוא הצביע בעד תכנית ההתנתקות.

יצחק ״בוג׳י״ הרצוג
נשיא מדינת ישראל. בתור ח״כ לשעבר במפלגת עבודה הרצוג הצביע בעד תכנית ההתנתקות.

צחי הנגבי
ראש המטה לביטחון לאומי והיועץ לביטחון הלאומי. בתור ח״כ במפלגת הליכוד הוא הצביע בעד תכנית ההתנתקות. ואחר מכן הוא יצא מהליכוד והצטרף למפלגת קדימה של אריאל שרון ושמעון פרס.

ישראל כ״ץ
שר האנרגיה. בתור ח״כ במפלגת הליכוד הוא הצביע בעד תכנית ההתנתקות.

סה״כ 19 מתוך 36 ח״כים הצביעו בעד תכנית ההתנתקות.

אסור לשכוח.

Esser Agaroth (2¢):

PM Netanyahu
Benjamin Netanyahu

Prime Minister. As a Likud Member of Knesset [MK] in Ariel Sharon's government, he voted for of the 2005 Disengagement (Expulsion of Jews) Plan.

Yitzchak "Boogie" Herzog
President of the State of Israel. As a MK in the Labor Party, Herzog voted for of the Disengagement Plan.

Tzachi Hanegbi
Chief of Staff for National Security and National Security Advisor. As an MK in the Likud party, he voted for the Disengagement Plan.
President Herzog
He then left the Likud Party, and joined Ariel Sharon and Shimon Peres's nascent Kadima Party.

Yisrael Katz
Minister of Energy. As an MK in the Likud party, he voted for the Disengagement Plan.

A total of 19 out of 36 MKs voted for the Disengagement Plan.

Never forget.

אהוד ברק: הוא טמבל או רשע? / Ehud Barak: Idiot or Evil?

ראש החודש השמיני תשפ״ד

English follows the Hebrew.



עשר אגורות (2¢):
אם אהוד ברק לא טמבל ולא רשע, אז לפחות הוא חוצפן וצבוע!

הנה הנקודות הכי חשובות מהופעת אהוד ברק בתכנית של ניל קאבוטו בחשדות הרשת פוקס:

ברק מזכיר צה"ל המזהיר את האזרחים המחבלים ומשתפי הפעולה שלהם לפני התקיפה.
הוא מצהיר איך זה עומד בחוק הבינלאומי. מה עשה החוק הבינלאומי ליהודים? האם חמאס פועל על פי החוק הבינלאומי? אנחנו משתמשים באסטרטגיה הזו לפחות מאז שנת 2000. אני זוכר כשיצאו אזהרות לפני תקיפת רמאללה. הערבים יודעים שאנחנו עושים את זה ומנצלים את זה.

ברק נמנע מלענות על השאלות לגבי למה ישראל לא מצליחה להביא את השלום לאזור.
זה כולל את פגישתו עם ערפאת וקלינטון, שבה הציע ברק לערפאת 93% מיהודה, שומרון, ועזה. ב״ה, ערפאת סירב להסכים בזה בלי ירושלים. זו לא הייתה הפעם היחידה שבה העקשנות של מחבל ערבי הצילה אותנו מעצמנו.

ברק קובע כי "אין בכוונתנו להישאר [בעזה] 20 שנה".
הוא אומר שאנחנו צריכים למצוא מישהו אחר למסור אליו את השילטון. למי? איזה בובה ערבית? מפלגת הפת״ח? שוב, אנחנו מסרבים לכבוש את חלק של ארץ מורשת שלנו. חוץ מזה, הוא באמת לא יכול לקבל שגירוש היהודים מעזה בשנת תשס״ה/2005, באמצעות "תוכנית ההתנתקות" של שרון, היה אסון מוחלט?

ברק מצהיר שאין שום איום קיומי על ישראל.
כנראה הוא מדבר על תולדות החוסן של ישראל. למרות זאת, יש ל ישראל איום קיומי. יש האיום הקיומי בגלל המדיניות הנוגדות בתורה, שהתחילו על ידי ברק ואחרים כמוהו. הם מזדהים עם עולם המערב כלומר לא תורני, ונכנעים לו. שנים השמאלנים כמוהו לא עושים כלום למען ישראל אלא מקדמים את השמדת עם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל מבפנים. וזה התחיל במהלך יציאת מצרים.
וְגַם-עֵרֶב רַב, עָלָה אִתָּם... שמות יב,לח
ברק חוזר על תמיכתו בפתרון שתי מדינות.
אין לי מושג איך מישהו שפוי ממשיך להאמין בסיכוי לפתרון שתי מדינות להביא שלום לאזור. ברור יש לו המטרות שלו הוא רוצה להשיג באמצעות קידום פתרון שתי מדינות.

ברק מזכיר את הצורך באחדות (בינתיים).
למרות שהוא גם אומר שנתניהו טועה.

ברק קובע שהמטרה היא להשמיד את חמאס.
בהתחלת הסרטון הוא אומר שהוא לא חושב שאי אפשר להשיג את המטרה הזו.

ברק מזכיר את הצעתו לתת כוחות ערביים רב לאומי להשתלט על עזה.
הוא באמת סומך על הערבים עד כדי כך? המצרים באמת החברים שלנו?

ברק גם מציע שאולי איחוד האמירויות הערביות מוכן להצטרף לכוחות האלה.
אז אולי זה אחד המניעים של מדינות ערב להצטרף להסכמי אברהם מלכתחילה. אולי הם התכוונו להזדמן לתפוס יותר שליטה בישראל ככה.

ברק אומר שאנחנו לא יכולים לשלוט באידיאולוגיה. אנחנו רק יכולים לוודא שאין להם את הכלים לממש את רצונותיהם.
ברק ועוד כמוהו נכשלו בכך כישלון חרוץ, פעם אחר פעם. אני ועוד כמוהו כולל אריאל שרון, ואין צריך לומר שמעון פרס ויצחק רבין שנתנו לרשות הפליסטינית רב נשקים.

כשקאבוטו שואל את ברק על האזהרה ממצרים בנוגע לעזה...
ברק טוען שפספסנו דברים בעבר, בגלל הבנה מוטעה. הוא מנסה לתרץ את זה, אבל לא דחה את אחראיות המודיעין של ישראל בטעות הזו. (עוד מעט אתם תבינו למה הוא עושה את זה.)

ברק מאשים את הרפורמה השיפוטית בסיכון לביטחון ישראל.
לדעתי ברק פשוט מזדמן להזכיר את הנושא. אולי הוא מתכוון לקרע הציבורי בישראל היוצר תחושת חולשה שניתן לנצל מבחוץ. הוא מדגיש את ביטול סעיף ״עילת הסבירות". מזמן סעיף ״עילת הסבירות" מעניק לבג״ץ את הסמכות לבטל כל חוק שהתקבלה על ידי הממשלה, אם השופטים לא חושבים שהוא "סביר". כלומר, אם הוא לא מתאים אג'נדה הנוגדת בתורה והגלובליסטית של בג״ץ. ברק אפילו מתייחס לרפורמה השיפוטית שהציעה ממשלת נתניהו כ"הפיכה" coup d'état בלועז.

בנוסף, הוא טוען שנתניהו לא מקשיב לאזהרות ארה"ב על השלכות הרפורמה השיפוטית. כלומר, נתניהו סירב להקשיב לאיומים מארה"ב.

ואז ברק מציע שאחרי המלחמה נלמד את הלקח, ונניח בצד את הרפורמה השיפוטית.

אהוד ברק לא מתעניין בכלל בהישרדותו של עם ישראל נפרד ומובדל. אלא אולי הוא מתעניין בהישרדות של ישראל רב-תרבותית, בדרך להתבולל בתוך החברה הגלובלית.

חבל שניל קאבוטו לא שאל את ברק על הקשר שלו לכאורה לג׳פרי אפשטיין ולאי שלו. מעניין אותי איך הוא היה מגיב לזה.



A Torah Law State or a Democratic State Democratic Israel - Ehud Barak, 2019

Esser Agaroth (2¢):
If nothing else, Ehud Barak is a hutzpan (has a lot of gall) and a hypocrite!

Here are the highlights from his appearance with Fox News' Neil Cavuto:

Barak mentions the IDF warning civilians the terrorists and their collaborators before attacking.
He states how this is following international law. What has international law done for Jews? Does Hamas follow international law? We have been employing this strategy since at least 2000. I remember when warnings were issued before attacking Ramallah. The Arabs know that we do this, and exploit it. 

Barak avoids questions of why Israel has failed to secure peace.
This includes his meeting with Arafat and Clinton, in which Barak offered Arafat 93% of Judea, Samaria, and Gaza. Fortunately for us, Arafat said no. This was not the only time when the stubbornness of an Arab terrorist has saved us from ourselves. 

Barak states that "we do not intend to stay [in Gaza] for 20 years."
He says we need to find someone else to pass the torch to. Who? An Arab puppet? The ruling Fatah Party within the "Palestinian" Authority [PA]? Yet again, we do not want to conquer our ancestral territory. Besides that, he really cannot see how the 2005 expulsion of Jews from Gaza, via Sharon's so-called "Disengagement Plan," was a total disaster?

Barak proclaims that there is not any existential threat to Israel.
I presume he is speaking of Israel's history of resilience. Nevertheless, we do have any existential threat to Israel. This stems from the anti-Torah, policies of Barak and others, capitulating to the West, which have done nothing but advance the destruction of Israel from within. Read: Erev Rav trouble makers, who forsake the Land the of Israel, along with Torah. This began during our exodus from Egypt (Ex. 12:38)

Barak reiterates his undying support for a two state solution.
How anyone in his right mind can still believe this will bring peace to the region, I have no idea.

Barak mentions feigns the need for unity (for now).
Even though he says he thinks Netanyahu is wrong.

Barak states the goal is to destroy Hamas.
Earlier in the video, he says that he does not see this as possible.

He mentioned his idea of a multinational Arab force taking control in Gaza.
He really trusts them? Egypt is an ally? 

Barak suggests perhaps that the United Arab Emirates [UAE] would want to get involved.
Hmm... Perhaps this was one of the motivations for Arab nations to join the Abraham Accords in the first place. Perhaps the plan was position themselves to assert more control in Israel. (Also see Tomer Devorah's Beware The Abraham Accords

Barak says that we cannot control ideology. We can only make sure they do not have the tools to execute their wishes. 
Barak and his ilk has failed miserably in this, time and time again. I include Ariel Sharon here, not to mention Shimon Peres and Yitzchak Rabin who provided the PA with weapons.

When Cavuto brings up the warning from Egypt concerning Gaza...
Barak claims that we have missed things before, due to misinterpretations. He tries to rationalize this, but does not deny Israel's intelligence force slipped up. You will see why he does this shortly.

Barak blames Judicial Reform for the risk to Israel's security.
As far as I am concerned this came out of nowhere. Perhaps he is referring to the public rift within Israel creating a sense of weakness which could be exploited from the outside. He mentions the repeal of the Unreasonableness Clause," which had given the Israeli Supreme Court the power to overturn any law passed by the duly elected government, if it did not think it was "reasonable." In other words, if it did not allign with its anti-Torah, globalist agenda. Barak even referred to the judicial reform proposed by Netanyahu's government as a "coup d’etat."

Furthermore, he claims that Netanyahu would not listen to U. S. warnings about the implications of the judicial reform. In other words, Netanyahu refused to listen to threats from the U. S.

Then Barak suggests that after the war, we should learn our lesson, and set aside judicial reform.

Ehud Barak is not in the least bit interested in the survival of the Jewish People. A multicultural Israel, on its way to assimilation into a globalist society, prehaps, but not the People of Israel, as separate and distinct nation.
Too bad Neil Cavuto did not ask Barak about his alleged connection to Epstein Island. I wonder what how he would have responded to that.

Sunday, October 15, 2023

מישהו יכול להסביר לי למה צריכים ממשלת חירום? / Can Someone Explain to Me Why Israel Needs an Emergency Government?

ראש החודש השמיני תשפ״ד

English follows the Hebrew. The second video with Benny Gantz is in English.
YNET: אחרי 5 ימי לחימה, גנץ ונתניהו הודיעו: יש ממשלת חירום
רה"מ ויו"ר המחנה הממלכתי הודיעו על הקמת ממשלת חירום, שבה יכהנו 5 חברי מפלגתו של גנץ כ"שרים ללא תיק" למשך תקופת המלחמה. גנץ יהיה חבר בקבינט מלחמה יחד עם גלנט ונתניהו: "ישראל לפני הכול". איזנקוט ודרמר ישמשו כמשקיפים. השניים שומרים מקום גם ללפיד, אם יחליט להצטרף
מורן אזולאי | 11.10.2023


עשר אגורות (2¢):
ח"כ יאיר לפיד ביקש מרה״מ נתניהו להקים ממשלת חירום. עם זאת, הוא החליט שלא להצטרף לממשלה שהוא הציע. כנראה לפיד לא אוהב אחד או יותר מפרטי ההסכמה בין נתניהו ליו"ר האופוזיציה בני גנץ. בנאומו אכן לפיד אמר שהוא לא מתכוון להאשים את אף אחד מסוים למלחמה. אין לי שום ספק שהוא יהאשים את נתניהו ואולי עוד אחר כך. הוא פוליטיקאי.
מצב חירום על פי סעיף 9 לפקודת סדרי השלטון והמשפט (ומאוחר יותר חוק יסוד: הממשלה) מתקיים בישראל ללא הפסקה מיום הכרזתו, 19 במאי 1948 ועד היום. (ויקיפדיה)
ומה עם זה?
לקראת סוף 2017 נותרו 21 צווים ושישה חוקים שעדיין לא הוסדרו, ולא ברור מתי יוסדרו. בנוסף לצווים הכלכליים, קיימים גם מספר חוקים וצווים בנושאים ביטחוניים, ובהם צו המסדיר את שיטות הצפנת המידע בישראל וחוק המאפשר תפיסת שטחים במצב חירום. בהצבעה בכנסת ב-16 באוקטובר 2017 הוחלט להאריך את מצב החירום עד אוגוסט 2018. (ויקיפדיה)
מובן לי שהנה התוצאות של ממשלת החירום הזו:

א׳ הפסקה להתקדמות של רפורמה משפטית.
ב׳ בג״ץ שומר על תפקיד הפיקוח במצב חירום.
ג׳ שום נושא אחר לא אמור יידון ולהכריע מלבד נושאים הנוגעים למלחמה.

בנוסף, בחירות לרשויות המקומיות נדחו בשלושה חודשים.

אז בואו נלמוד על עוד כמה תוצאות אחרות של ממשלת החירום הזו.

ב"קבינט המלחמה" יש רון דרמר שנבחר אישית על ידי נתניהו לפני כשנה, להימנות שר החוץ בממשלתו.

יש הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. איזנקוט ידוע כממשיך מדיניות נגד טובת היהודים ביהודה ושומרון למשל צווי הרחקה שפוגעים בפרנסתם ובבריאות הנפשית.
באוגוסט האחרון (2015) הוחמרו הפקודות אף יותר, שהורות לחיילים ביהודה ושומרון לירות רק באוויר, ואף לא לירות בגפיים התחתונות של תוקף אלא במקרים קיצוניים של סכנת חיים קרובה. בחודש מאי דווח כי לחיילי צה"ל נאמר להימנע מהרג מחבלים, גם אם יבחינו בהם כשהם עומדים לזרוק פצצת אש או סלע שעלולות להיות קטלניות לעבר מכונית.

אבל אייזנקוט טען שאין צורך לשנות את הפקודות ביום רביעי, והמשיך לזלזל במשפט תלמוד מפורסם בנושא הגנה עצמית.

"צה"ל לא יכול לדבר בסיסמאות כמו 'אם בא להורגך השכם להורגו'" ( תלמוד בבלי סנהדרין עב,א), אמר בהתייחס לתכתיב. איזנקוט גם פטר כ"סיסמה" את הדברים הבאים: "יש להרוג את כל מי שמחזיק במספריים". מחבלים ערביים ביצעו דקירות קטלניות רבות במספריים במהלך גל הפיגועים האחרון. (מתורגם מערוץ 7)
בשנת 2002 הצבענו לאריאל שרון הימיני כביכול, ובסופו של דבר ריבלנו את שמעון פרס השמאלני הערמומי.

בשנת 2009 הצבענו לנתניהו וקיבלנו את אהוד ברק כשר הביטחון. מבחינתי, ברק עדיין צריך לתת מענה לכל החיילים הדתיים שהלכו למותם בדרום לבנון. אין לי ספק שהוא יטען שהוא לא יודע על מה אני מדבר.

בשנת 2022, אחרי שלוש בחירות קודמות וחסרות תועלת, הצבענו לנתניהו בחזרה לשלטון. הוא הקים ממשלת "ימין" עם 64 מתוך 120 מושבים בכנסת, ועכשיו אנחנו מקבלים את בני גנץ וגדי איזנקוט.

מתן כהנא
Matan Kahana
אל תשכחו את ח״כ מתן כהנא, כעת במפלגת הממלכתי של בני גנץ. שם המפלגה הנוכחית של כהנא מתאים לו כי הרבה מטעם דתי ממלכתי למדו להתבלבל בין חוקי התורה לחוקי מדינת ישראל. הם בכלל לא אותם החוקים. אתם זוכרים שמתן כהנא? בתור שר לשירותי דת, הוא ניסה לבצע תכניות לדלל את היהדות. ב״ה הוא הצליח רק חלקית.

אני מצפה שכהנא יזכה לשבחים כגיבור אחרי המלחמה, אולי אפילו במהלכה. בשל ניסיונו כטייס קרב, אין ספק שיתייעצו איתו לגבי אסטרטגיה צבאית. האדם האחרון שאנחנו צריכים עם כוח מוגבר הוא מתן כהנא.


למרבה המזל, ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד), ראש כח דם לשעבר של צה"ל שניהל את הלוגיסטיקה של תוכנית ההתנתקות גירוש של אריאל שרון משנת תשס״ה/2005, לא ייכנס לממשלה הזו יו״ר מפלגתו יאיר לפיד החליט להשאר חוץ לממשלת החירום.
אלעזר שארן
Elazar Stern


כנראה יש מכם שתגידו לי שככה פועלת ממשלה הפרלימנטרית שלנו. ואני אגיב ב"איזה מקריות"!

ההגבלות לתושבים כבר מתחילות להראות בצפון ישראל. חיזבאללה ימח שמה כבר משגרת טילים אלינו.

בעוד שאף אחד לא שם לב, צפו שתיושם עוד מדיניות שמאלנית כמו כל פעם בעבר שח״כים התקבלו לממשלה ימינית. אני לא מאמין שממשלת החירום הזו תהיה זמנית בלבד.



ציוני פטריוטי ישראלי - תרגום : בי"ח וואפא בסג'עיה סיפר מנסיונו בשטח.
"הייתי שם. בזמן המערכה גולני היו מתחת לבית החולים ונורתה אש מבית החולים. מראש הזהרנו את מנהלי בית החולים. וידאנו שאף אחד לא נמצא בפנים. הייתי שם בעצמי, ובכל זאת אמרתי למפקדים: חכו. שוב ביקשנו מהמנהלים שיוציאו את כולם, ורק אז נתתי אישור לתקוף. ואזרחים לא נפגעו. במקרה הזה לקחתי סיכון על חשבון גולני . אז אנחנו לוקחים סיכונים". "לקחנו סיכונים גם בכדי לאפשר את פעילות הארגונים ההומניטריים".

(ליסה ליאל הראה לי את הסרטון. via Lisa Liel)
YNET: After 5 days of fighting: Gantz, Netanyahu form emergency government
Prime minister, head of opposition National Unity party announced the emergency government, in which 5 members of Gantz's party will serve as "ministers without portfolio" for the duration of the war; Gantz will be a member of the war cabinet along with Defense Minister Yoav Gallant and Netanyahu; They also reserved a place for Lapid, if he decides to join
Moran Azulay | October 11, 2023
Esser Agaroth (2¢):
MK Yair Lapid called for establishing an emergency government. Yet he has decided not to join the very government he proposed. Something in the details of the agree between Prime Minister Netanyahu and Opposition Leader Benny Gantz must not have sat well with Lapid. In his speech, Lapid did say that he was not going to point the finger at anyone for the war. I have no doubt that he will after the fact.

By the way, did anyone know that...
The Israeli state of emergency was originally authorized under Section 9 of the Law and Administration Ordinance – 1948, and has been in continuous effect in the State of Israel since then. (Wikipedia)
What about this?
Towards the end of 2017, 21 decrees and six laws remained that have not yet been settled, and it is not clear when they will be settled. In addition to the economic decrees, there are also several laws and decrees on security issues, including a decree regulating the methods of information encryption in Israel and a law allowing the seizure of territories in an emergency. In a Knesset vote on October 16, 2017, it was decided to extend the state of emergency until August 2018. (Hebrew Wikipedia)
From what I can gather, this emergency government produces the following results:
  1. Any further, judicial reform is in on hold.
  2. The Supreme Court maintains its oversight roll in a state of emergency.
  3. No other issue is supposed to be discussed and decided besides issues pertaining to the war.
In addition, local elections, such as for mayors and city councils, scheduled for October 31, have been postponed for three months.

Now, let's take a look at some of the other results consequences of Israel's emergency government.

In the "war cabinet," we have Ron Dermer was hand picked by Netanyahu a year ago, to be a minister in his government.

Benny Gantz has described risking the lives of soldiers. (See it for yourself in the video above) He claimed that he would only do so on a case by case basis. This is the man serving in an emergency government, who will assist in deciding the fate of your children and other loved ones, serving in the IDF right now? Is that what you want?  

Former Chief of General Staff of the IDF Gadi Eizenkot. Eizenkot is well-known for continuing antagonistic policies in Judea and Samaria toward Jews, such as stay away orders during the olive harvest, hurting their livelihoods. In addition...
Last August (2015) the orders were made even tighter, mandating soldiers in Judea and Samaria to only fire in the air, and not even shoot the lower extremities of an attacker other than in extreme cases of imminent life-threatening danger. In May, it was reported that IDF soldiers were told to avoid killing terrorists, even if they spot them as they are about to throw a potentially lethal firebomb or rock at a car. 

But Eizenkot argued the orders don't need changing on Wednesday, and went on to disparage a famous Talmudic maxim on self-defense. 

"The IDF cannot speak in slogans like 'when someone comes to kill you – kill him first,'" he said, citing the dictum. Eizenkot also dismissed as a "slogan" the following: "everyone holding scissors must be killed." Arab terrorists have conducted numerous lethal stabbings with scissors during the recent wave of attacks. (IsraelNN)
In 2002, we voted for right-wing hawk Ariel Sharon, and ended up with sneaky leftist extraordinaire Shimon Peres.

In 2009, we voted for Netanyahu, and got Ehud Barak as Minister of Defense. As far as I am concerned, Barak still has to answer for all of the religious soldiers going to their deaths in Southern Lebanon. I have no doubt he would claim not to know what I am talking about.

In 2022, after three previous, useless elections, we voted Netanyahu back into power. He formed a "right-wing" government with 64 out 120 seats in Knesset (parliament), and we end up with Benny Gantz and Gadi Eizenkot.

מתן כהנא
Matan Kahana
Let us not forget MK Matan Kahana, now in Benny Gantz's aptly named Mamlakhti Party. In addition to it literal meaning state- or nationally-related, mamlakhti is a term used to describe those Religious Zionists who, to varying degrees, are confused about the differences between Torah Law and secular Israeli Law. Remember Matan Kahana? As Minister of Religious Affairs, he attempted to implement programs to water down Judaism, and call it Torah. Fortunately, he was only partially successful.

I expect that Kahana will be lauded as a hero after the war, perhaps even during. Due to his experience as a fighter pilot, he will no doubt be consulted on military strategy. The last person we need with increased power is Matan Kahana.


אלעזר שארן
Elazar Stern
Fortunately, MK Elazar Stern (right), the former IDF personnel head who ran logistics for Sharon's Disengagement Expulsion plan of 2005, will not be entering this government, at least not until Yair Lapid has a change of heart.

Sure. You will say that is how a parliamentary government works. And I will respond with "how convenient."

Restrictions are already creeping into the north of Israel, where we, unfortunately, expect the worst from Hezbollah only a hop, skip, and a jump away in Southern Lebanon.

But while no one is look, expect more leftist policies to be implemented. I do not believe for one second that this emergency government will be only temporary.

Wednesday, October 11, 2023

פיגוע במצרים: אתם גם פיספסתם את זה? / Terror Attack in Egypt: Did You Also Miss This?

כ״ז לחודש השביעי תשפ״ד
English follows the Hebrew.
YNET: פיגוע באלכסנדריה, בזמן המלחמה: שוטר מצרי ירה למוות בשני תיירים ישראלים
השוטר ירה מנשקו האישי ורצח לפחות שני ישראלים בקבוצה מאורגנת. בתיעוד נראתה ישראלית זועקת "תביאו אמבולנס", חברת קבוצה אחרת התקשרה לבת משפחתה: "יורים עלינו, יש הרוגים ופצועים". ישראלי נוסף נפצע, גם מדריך התיירים המצרי נהרג
איתמר אייכנר, ליאור בן ארי, הדר עדי | 08.10.23

פיגוע נגד תיירים ישראלים במצרים, בזמן המלחמה בדרום: שוטר מצרי ירה מנשקו האישי ורצח לפחות שני תיירים ישראלים שהיו בטיול מאורגן באלכסנדריה. ישראלי נוסף נפצע, מדריך התיירים המצרי נהרג אף הוא.

ישראלית מהקבוצה המאורגנת התקשרה לקרובת משפחה שלה וצעקה בטלפון: "יורים על האוטובוס שלנו. יש הרוגים ופצועים".

בתיעוד קשה מהמקום נשמעת אחת מחברות הקבוצה זועקת: "תביאו אמבולנס". נבדק חשד שהשוטר שפתח באש היה אחד ממאבטחי הקבוצה.

הפיגוע אירע בזמן שהקבוצה המאורגנת הייתה ליד עמוד פומפיוס, עמוד ניצחון רומי שנחשב לאחד מאתרי התיירות המפורסמים באלכסנדריה, העיר השנייה בגודלה במצרים.

ממשרד החוץ נמסר: "הבוקר, במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה, פתח מקומי בירי לעברם. בעקבות כך נרצחו שני אזרחים ישראלים והמדריך המצרי המקומי. בנוסף, ישנו במקום פצוע ישראלי במצב בינוני.

"משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר פועלים מול הרשויות במצרים, יחד עם המל"ל, משרד ראש הממשלה וצה"ל, על מנת להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם".
עשר אגורות ():
אני בכלל לא מבינים למה אנחנו ממשיכים לטייל במצרים. מדי פעם יש פיגועים בסיני גם כן. אבל ישראלים ממשיכים לנסוע לחופי הים שם למרות כל חופי הים יש לנו בארץ, ים התיכון, הכנרת, ים המלח. יש לנו כל מיני חופים. כנראה מגיעים לסיני כי יש פיגועים מתקיימים שם רק מדי פעם וגם לא מתקיימים כבר מזמן.

כנראה המצרים תושבי סיני מעריכים את הכסף הישראלי. מאה אחוזים מהם?כנראה שלא. אז למה מוכנים לסתכן באמצעות טיול בסיני?

ואין צריך לומר שרוב התיירים הישראלים בסיני ובמצרים בכלל לא מבינים למה זה לא כדאי לפרנס את הערבים. אפילו האלה הלא מאמינים בשמירת התורה צריכים להתעורר ולהוציא את הגלות מראשיהם המערביים.

הישמעאלים (ערבים ומוסלמים) לא מבינים ומעולם לא הבינו "דיבורים" כנוהגים בעולם המערב, חוץ מהמיעוט מהערביים שלומדים מהנוצרים איך לשקר טוב יותר. הם מבינים אך ורק דבר אחד. הישמעאל מתקיפים אותנו פיזית. לכן אנחנו צריכים להגיב פיזית.
YNET: At least two dead when Israeli tourists attacked in Egypt
Local media reports an Egyptian policeman opened fire on the group of Israelis traveling by tour bus; the Foreign Ministry could not confirm details of the incident
Itamar Eichner | 10.08.23

At least two people were killed when Israeli tourists on a visit to Egypt came under attack. Local Media reported that the group was on a tour bus when an Egyptian policeman who was hired to provide security for them, opened fire on them in Alexandria. An Egyptian tour guide was also killed.

A woman who was part of the tour group called home to say they had come under attack and that there were causalities among the tourists. a second Egyptian was reportedly hurt in the exchanges of fire.

The Foreign Ministry confirmed the death of two Israelis and a local Egyptian guide. Another Israeli was wounded. The ministry said the Israeli embassy in Cairo was assisting in transporting the Israeli tourists back to Israel as soon as possible. A military plane will be dispatched to return the dead and wounded.
Esser Agaroth (2¢):
I don't understand at all why we keep traveling in Egypt. Occasionally there are terrorist attacks in Sinai as well. But Israelis continue to go to the seashores there despite all the seashores we have in Israel, the Mediterranean Sea, the Sea of Galilee, the Dead Sea. We have all kinds of beaches. They probably come to Sinai because there are terrorist attacks that take place there only occasionally and have not happened for a long time.

Apparently the Egyptians living in Sinai appreciate Israeli money. All of them? Doubtful. So why are they willing to risk their lives in the Sinai? Because we have a piece of paper signed with Egypt? That didn't stop the attack just now in Alexandria. It didn't stop the Jordanian border patrol officer from killing a group of Israeli girls on a school trip.

It does not even have to be said that most (all?) Israeli tourists in the Sinai and Egypt in general do not understand why should not be contributing to the Arabs' economies. Even those who do not believe in keeping the Torah need to wake up and remove the mentality of western (Edom) exile from their heads.

Arabs do not, and have never, understood western "talk," Arabs who have learned from Christians how to lie better, notwithstanding. They only understand one thing. Ishmael (Arabs / Muslims) attack physically. They need to be responding to physically.

בזמן המלחמה משרת ישראל מוסרת צו הרחקה למתנחל. הגיונו? / While at War with Hamas, Israeli Police Delivers a Stay Away Order to a Settler?

כ״ו לחודש השביעי תשפ״ד
English follows the Hebrew.

עשר אגורות ():
אני כמעט מרחם על השוטר הזה... כמעט. הוא נתקע בין האחים שלו למפקד שלו. כדי לו ולכל שוטר משטרת ישראל להחליט באיזה צד הם. בצד הצדק או בצד הערב רבת ממש כמו חיילי צה״ל היו צריכים להחליט לקראת ההתנתקות גירוש היהודים מעזה.

וכולנו צריכים לדעת כבר את בדיוק מה יצא מהאסון הזה.

עוד אסון אחר אסון ועד האסון הנוכחי החכי גדול מאז השואה.


Tweet from Elhanan Gruner:
"The entire nation of Israel is at war, but a short time ago the detectives of the Israel Defense Forces came to a family in Jerusalem to hand their son-in-law an expulsion order from Judea and Samaria signed by the commander of the Yehuda Central Command. "Aren't you ashamed? Let it go. You can't do this at a time like this!", the mother of the family begged the detectives."

Esser Agaroth (2¢) Translation of the video:
Police Officer: Israeli police, nice to meeting (lit. "very pleasant")

Man: Yes. It's not pleasant for me at all.

(talking over each other)

Man: Israeli police. This is what you're dealing with right now? Israeli police.

Police Officer: Is Harel here? I have to give him something. Is Harel here?

Jew: Harel is not here right now.

Mother: What? You're not ashamed? How does your conscience(?)...

Police Officer: You want to listen?

Man: Do you have something to do? Do you have Hamas to kill? Or do you have a Jew to chase after?

Police Officer: Act like an adult.

Man: No, I should act like an adult?

Police Officer: Listen...

Man: You're not ashamed?!

Man: I should act like an adult? I should act like an adult?

Police Officer: What's your name?

Man: I should act like an adult? You're not ashamed?!

Mother: Aren't you ashamed? Let it go. You can't do this at a time like this!

Esser Agaroth (2¢) :
I almost feel sorry for this cop...almost. He was stuck between his brothers and his commander. For him and every Israel Police officer to decide which side they are on. On the side of justice or on the side of the Arabs, much like the IDF soldiers had to decide before the disengagement, the expulsion of the Jews from Gaza.

And we all need to know by now exactly what came out of this disaster.



Another disaster after another disaster until the current disaster is the biggest since the Holocaust.