Monday, October 22, 2018

רמלה: מותר לבית היהודי להגן על התורה או אסור? / Ramle: Is it Permitted for the Jewish Home Party to Defend the Torah?

י״ג לחודש השמיני תשע״ט
English follows the Hebrew.

"Hundreds of cases of assimilation and nobody cares—tomorrow it can be your daughter
Only The Jewish Home will keep Ramle Jewish"
הארץ: "מחר זו הבת שלך": קמפיין של הבית היהודי ברמלה נגד התבוללות מעורר סערה
בשלטי חוצות בעיר נראית אשה לבושה חיג'אב לצד הכיתוב: "רק בית יהודי חזק ישמור על רמלה יהודית". במפלגה הארצית מסרו: יש לשמור על הצביון הלאומי אך לשמור על סגנון מכבד. מרצ הגישה עתירה

בר פלד 16.10.18

סיעת הבית היהודי ברמלה הפיצה היום (שלישי) מודעות במסגרת הבחירות המקומיות המתריעות מפני נישואים בין ערבים ליהודים. בשלטי חוצות שנתלו הבוקר ברחבי העיר המעורבת מופיעה תמונת אשה לבושה חיג'אב, כשמאחוריה נרות שבת ויין קידוש. את התמונה מלווה הכיתוב: "מאות מקרי התבוללות ברמלה ולאף אחד לא אכפת. מחר זו יכולה להיות הבת שלך". מתחתיה מופיעה סיסמת הבחירות: "רק בית יהודי חזק ישמור על רמלה יהודית". מפלגת מרצ עתרה נגד הקמפיין לוועדת הבחירות המרכזית. (המשך) 
עשר אגורות (2¢):
Tomorrow this could be your son
Only a strong fight will get rid of
the racists from the Government
אולי יש למפלגת בית יהודי האומץ להצהיר את האמת ולחזק את השפעת יהדות במדינת ישראל.

ערוץ 10 דיווח על תלוית המודעה בתגובת המודעה של בית היהודי. המודעה קוראת לבית היהודי את כינוי הגנאי "הבית הגזעני."

מאוד מפריע לי שבאתר כיפה שואלים, ״קמפיין הבית היהודי ברמלה: הסתה או רק חסר טעם?״ איך פעולה להתנגד להתבוללות ומניעת נשואי תערובת במיוחד יכולה להיות הסתה או חסר טעם? איזה שאלה!

העתון השמאלני מעריב מזכיר לציבור שהעברים גם מתנגדים לנשואי תערובת (...כאילו אכפת לנו על מה שהערבים רוצים). לא נראה לי שזה נכון. אין לערבים שום בעיה לחטוף ילדות יהודיות בתימן לחתן אותן לבנים שלהם. וגם הם לא מתנגדים לבנים שלהם להתחתן ליהודיות בארץ ולהטריד להן ולהכות אותן. לכן אולי העתון מעריב מזכיר לנו על פחד הערבים על השפעת היהודים על בניהם.

הדיווח של העתון הארץ ממשיך:
תושבים בעיר זעמו על המודעה והביעו את מחאתם על הקמפיין ברשת. נאייף אבו סוויס, המתמודד למועצת העיר, אמר כי הגיש תלונה למשטרה נגד הקמפיין, שאותו כינה "תעמולת בחירות זולה וגזענית, שמגלה את פרצופה האמתי של סיעת הבית היהודי". אבו סוויס הוסיף כי מדובר ב"פגיעה גזענית שזורעת שנאה והורסת כל מרקם חברתי ושכנות טובה ברמלה. הבית היהודי פוגע במגזר גדול, זה יחמם את האווירה ואני מזהיר מתגובה חריפה".
מתמודד נוסף, גסאן מנייר, הביע בפני "הארץ" חשש ממעשי אלימות בעקבות הקמפיין. "אני שומע שאנשים מתכוונים פיזית להוריד את זה", אמר. "סוג כזה של מודעות מביא להתלקחות היצרים, זה מביא לכעס והסתה". מנייר הוסיף כי "אלימות היא משאת נפשם של החבורה ההזויה הזו שמעודדת את אלאור אזריה. העיר ידועה ביחסים טובים בין ערבים יהודים לאורך שנים. זה מעמיק את השסע והפער, זה מאוד מסוכן".
בעצם, כן אכפת לאנשי בית היהודי לפחות ברמלה יחסים טובים בין ערבים יהודים לאורך שנים. אכפת להם להגביל אותם. בנוסף אפשר ללמוד מהמתמודד הערבי הזה שמקובל להם לאיים על מעשי אלימות. אבל אסור ליהודים להביע את הדעות שלהם ולהגן על התורה ודת שלהם.
ראשת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, שמפלגתה עתרה נגד הקמפיין בדרישה להסירו, מסרה כי "הקמפיין המביש של הבית היהודי ברמלה הוא עליית מדרגה של הפצת גזענות ושנאה. מסתבר שבימין הקרב על מי יהיה יותר קיצוני וגזען לא יפסק בקרוב". 
ראשת מרצ, ח"כ תמר זנדברג תומכת בהתבוללות עם ישראל עם הגוים? אני בכלל לא מופתע.
בעתירה נכתב כי התוכן המופיע בשלטים "עובר על חוק העונשין ועל איסור פרסום הסתה לגזענות ואף גולש להסתה לאלימות". במפלגה הזהירו עוד כי השלטים אף עלולים להביא "לנקיטת פעולה נגד 'התבוללות'" והתריעו כי הקמפיין עלול "לדרדר ולהבעיר את מערכת היחסים השברירית בין התושבים היהודים והערבים בעיר". עתירת מרצ לוועדת הבחירות המרכזית נגד קמפיין הבית היהודי ברמלה - דלג לקריאת עתירת מרצ לוועדת הבחירות המרכזית נגד הקמפיין.
עם זאת, לאחר הפרסום שינתה המפלגה את תגובתה ומסרה כי "עמדת המפלגה בנושא התבוללות ברורה: העם היהודי צריך לשמור על צביונו הלאומי ולשמר את המסורת, הדת, התרבות והמורשת שלו. במקביל, ראוי לשמור על סגנון קמפיין מכבד". הראל שהם מסיעת הבית היהודי ברמלה אמר לחדשות עשר כי "זה חלק מנושא כאוב שאנחנו מטפלים בו ברמלה במשך שנים". לדבריו, "המלחמה הזאת בהתבוללות היא חלק מהאג'נדה שלנו. אין פה גזענות, גם האוכלוסייה המוסלמית לא רוצה ברובה את ההתבוללות הזאת... 
ולכן, אולי אני טועה במשך כל הזמן שמפלת בית היהודי קיימת ויש לה האומץ להגן התורה ולחזק את מדינת ישראל כדי שהיא תהפוך להיות מדינה יהודית אמיתית.
...חשוב לצמצם את התופעה הזאת שפוגעת בשני המגזרים". בתום דבריו הבהיר שהם כי מפלגת הבית היהודי לא עומדת מאחורי הצבת השלט, וכי מדובר ביוזמה מקומית.... 
...במפלגת הבית היהודי הארצית גינו בתחילה את המודעות ואמרו כי לא יסכימו "לקבל קמפיינים שליליים נגד ציבורים ומגזרים אחרים". עוד מסרו כי "הקמפיין המדובר לא נעשה על דעת המפלגה ולא מייצג את עמדתה. אנו מאמינים בחיבור בין כלל החלקים בחברה הישראלית, ולא בהגדלת השסע והקיטוב".
לא. אני לא טועה, אלא אני צודק כל הזמן הזה. בית היהודי גם לא בית ליהודים המקפידים בשמירת התורה וגם לא כל-כך יהודי.
YNET: Bayit Yehudi banners calling against 'assimilation' appear in Ramla
On the backdrop of municipal elections in Ramla, signs with the caption 'Hundreds cases of assimilation and nobody cares—tomorrow it can be your daughter,' spark outcry among Arab residents.


Roi Rubinstein: 10.18.18

Banners of the Bayit Yehudi [Jewish Home] party calling against assimilation appeared Tuesday in the central city of Ramla where Arabs and Jews coexists, sparking provocation In the midst of the upcoming municipal elections in the city.

The banner shows a young woman wearing a hijab with the caption: "Hundreds cases of assimilation and nobody cares—tomorrow it can be your daughter. Only a strong Bayit Yehudi will keep Ramla Jewish." (cont.)
Esser Agaroth (2¢):
So, maybe the Jewish Home Party actually has the guts to stand up, call a spade a spade, and take some action against the continuing chipping away at the Jewish nature of the State of Israel.

Channel 10 has nicknamed the party, the "Racist Home."

What is disturbing is the Kippa website asking if this banner is incitement, or just poor taste? How is it poor taste to act against assimilation, and specifically intermarriage?? What a question!

Interestingly enough, the leftist news site Ma'ariv reminds us that many Arabs are also against intermarriage, ...as if we should care what Arabs want. Is Ma'ariv the voice of truth? Not sure. Arabs haven't had any problems with kidnapping Jewish girls in Yemen for wives, nor have they shown any objection to taking and often abusing Jewish wives in Israel. So, maybe Ma'ariv is simply referring to Ramle residents' fear of Jewish influences on their children.

The YNET report continues:
Joint List's candidate for Ramla's city council, Jessan Munir, threatened to file a complaint with the police if the racist banners are nor removed.

Banners of the Bayit Yehudi party calling against assimilation Banners of the Bayit Yehudi party calling against assimilation "This is racism and exploitation of racist propaganda in an attempt to gain a few votes. They (the Bayit Yehudi) don't care destroying the unique coexistence (between Arab and Jews) in Ramla as long as it brings them several more votes," he lashed out.
"We demand to immediately remove these banners. Those orchestrating this should know it will trigger violence and spark outcry," the Joint List candidate stated.
"We expect the municipal elections committee to order the removal of the banners and ask the police to get involved to prevent danger to the public," he concluded.
Actually, the Jewish Home Party, in Ramle that is, apparently does care about coexistence between Arabs and Jews; it cares about putting limits on it. Besides that, what we learn from this report it that it's ok that an Arab threatens violence against Jews. I mean, isn't that what he's essentially doing?
[Leftist] Meretz Chairman MK Tamar Zandberg addressed the central elections committee saying, "The content of the banners violates the penal code and the prohibition of advertising incitement. The banners contain animosity towards Ramla's Muslim residents. The caption 'nobody cares' is a dangerous call, even if not unequivocal, to take an active action against 'assimilation.'"
So, apparently, MK Zandberg is pro-assimilation?

No surprises here.
Zandberg dubbed the Bayit Yehudi banners as a hateful racist campaign, which ignores the fact that after the municipal elections, Ramla's Arab and Jewish residents will have to continue coexisting side by side. The Bayit Yehudi issued a statement saying, "The party's stance regarding assimilation is clear—the Jewish people should preserve its national character, tradition, religion, culture and heritage...."
Hey, maybe I have been wrong about Bayit Yehudi, and it really does have what it takes to be a truly Jewish Home.
"...At the same time, an election campaign should be run with dignity and respect for others," the statement added.
Nope. I was right all along. The Bayit HaYehudi Party is neither Jewish, nor even a home.

Discuss amongst yourselves.

No comments:

You Might Also Like...