Wednesday, July 09, 2008

More Tapu'ah Nights Live!

6 of the Fourth Month 5768

Don't miss the upcoming Melaveh Malkas with Chaim Dovid and Shlomo Ka"tz at the Tapuah weekly Melaveh Malkah and if you wish to come for Shabbath, this too can be arranged, by contacting Yekutiel by Wednesday.

Enjoy this incredible concert with Aaron Razel and get the word out for upcoming concerts.

If you of know anyone who would like to sponsor a Melaveh Malkah to help bring happiness and strength to the "settlers" in the Shomron, please contact Yekutiel 054-4876709 (outside of Israel 972-54-4876709)

Enjoy!

לא להאמין - אהרן רזאל הופיע שלוש שעות בכפר "תפוח"

אם אתה אוהב מוזיקה אסור להחמיץ צפיה בוידיאו הזה. רזאל בא לחזק ולשמח את תושבי גב ההר בכפר "תפוח" לקראת הגזרות הקשות שאולמרט מתכנן לשבועות הקרובות. וכמו גדול רזאל הוא במשימה. הוא שר מהלב ונתן הופעה מהנשמה. רואים שהוא ממש נשפך וניגן עם כל הכח בהופעה ארוכה במיוחד. ראש המועצה גרשון מסיקה גם נכח. במלווה מלכה הקרובה יופיע, בע"ה שלמה כ"ץ ואולי גם חיים דוד. תפוח מזמין את עם ישראל להשתתף באירוע השבועי מוצ"ש ואף להתארח כל השבת למי שמגיע מרחוק.

וכן, זה חדשות. זה לא פרסום למטרת רווח. זה יהודים שבאים לשמח. גם בשורות טובות יכולות להוות חדשות. מצווה גדולה להיות בשמחה. וכל הכבוד לזמרים היקרים הבאים לשמח את עם ישראל בהופעות חינם.


Motza'ei Shabbath Qodesh Parshath Huqath: Aharon Razel with Elyon Shemesh



Motza'ei Shabbath Qodesh Parshath Qorah: Binyamin Nakonechy



Cross-posted on the B'nai Elim Blog.

No comments:

You Might Also Like...