Wednesday, October 09, 2024

מזכ״ל האו״ם אנטוניו גוטרש ואונר"א / UN Secretary General Antonio Guterres and UNRWA

ז׳ לחודש השבעי תשפ״ה
English follows the Hebrew.
שר החוץ כ״ץ החליט להצהיר מזכ״ל האו״ם אנטוניו גוטרש אישיות בלתי רצויה בארץ ואסר לו להכנס למדינת ישראל: ״כל מי שלא יכול לגנות את התקפה פלילית בישראל באופן חד משמעי לא כשר לשים רגליו בקרקע של ארץ ישראל. הוא מזכ״ל שונא ישראל שתומך במחבלים, אונסים, ורוצחים. גוטרש ייזכר ככתם בהיסטוריה של האו״ם.
ריילן גיבנס, כ״ח אלול תשפ״ד 01.10.2024

YNET: המכתב הבהול של מזכ"ל האו"ם לנתניהו: אונר"א בסכנה
בכנסת צפוי לעבור חוק שאוסר על נציגי הממשלה להיות בקשר עם אונר"א. מזכ"ל האו"ם פנה לרה"מ בדאגה, בעיצומו של החג - בבקשה שיתערב ויעצור את קידום החקיקה: "התפתחות מדאיגה מאוד בהיסטוריה של האו"ם"
איתמר אייכנר | 06.10.24

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, שבסוף השבוע הוכרז על-ידי שר החוץ ישראל כ"ץ כ"אישיות בלתי רצויה בישראל", פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו במכתב בהול במהלך החג - ובו הביע דאגה עמוקה מהחקיקה בכנסת נגד אונר"א. הוא הזהיר בין השאר כי אם החקיקה תעבור - אונר"א לא תוכל להמשיך לפעול, והוא יצטרך להביא את הנושא לעצרת הכללית של האו"ם.

החקיקה המנתקת את הקשר בין מדינת ישראל לאונר"א, סוכנות הסעד לפליטים פלסטינים, צפויה להיות מאושרת היום (ראשון) בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. על-פי הצעת החוק, יהיה איסור על כל נציגי הממשלה באשר הם להיות בקשר עם אונר"א. כלומר - משרדי החוץ והפנים לא יוכלו להנפיק אשרות כניסה לעובדי אונר"א ועובדי המכס לא יוכלו לטפל בסחורות שהסוכנות מייבאת. בהמשך גם יבוטלו הטבות המס לארגון....
עשר אגורות (2¢):
אנטוניו גוטרש
Antonio Guterres
כל הכבוד לראש הממשלה ולשאר שרים וחברי כנסת שמסרבים לתת לסוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלסטין במזרח הקרוב [אונר״א] להמשיך לפעול למען השמדת ישראל.

עדיין קשה לי מאוד להנבין איך יכולים להאשים את ישראל בניסיון רצח עם. לא רק ישראל מכוונת רק לחלק של עם מזויף, שהוא רק חלק קטן מהאוכלוסייה הערבית הגדולה, וסוף סוף מנסה לחסל ארגון טרור שתוקף אותנו מאז 1987, הנולד מהאחים המוסלמים. חמאס ממשיך לשמור על השמדת ישראל באמנה שלו, כלומר חמאס מנסה רצח עם [ישראל], ולא להיפך.

אני מניח שאנשים רואים את מה שהם רוצים לראות, שומעים את מה שהם רוצים לשמוע, וקוראים את מה שהם רוצים לקרוא. או ליתר דיוק, הם עברו שטיפת מוח על ידי מנהיגי המערב, שאפילו לא אכפת להם מהערבים קל וחומר הפלסטינאים כביכול. הם פשוט מנצלים אותם למטרת שליטה עולמית משלהם, במילה שלהם גלובליזציה.

אין למילה ״חופצה״ מספיק כוח לתאר את האופי של מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרס. שוב פעם הוא מראה לכל העולם שהוא שונא את ישראל.

אונר"א שותפה לפעולות חמאס ולרצח יהודים. וגוטרש דואג על המשך קיומה?

עשיו שונא ליעקב. עולם המערב שונא את ישראל גם גופנית וגם רוחנית. כמה פעמים אני צריך להזכיר לכם? והמצב הזה לא ישתנה בקרוב.

ב״ה יש לנו כמה מנהיגים מוכנים להתנגד להצעות לישראל להתאבד. הנה סרטון של הריסת בית ספר של אונר״א במזרח עזה ששימשו בו כבסיס פעולות מחבלים.

שנה טובה!
YNET: UN chief in letter to Netanyahu: UNRWA is in danger
Antonio Guterres in urgent appeal to prime minister asks to repel proposed bill that would remove immunity and benefits organization receives in Israel

Itamar Eichner | October 06, 2024

UN Secretary-General Antonio Guterres sent an urgent letter to Prime Minister Benjamin Netanyahu during Rosh Hashana expressing his deep concern about legislation in the Knesset targeting UNRWA. He warned that if the legislation passes, UNRWA will be unable to continue operating and would then need to raise the issue at the UN General Assembly.

The bill, which severs Israel's ties with the United Nations Relief and Works Agency for Palestinian Refugees (UNRWA), is expected to be approved on Sunday by the Knesset's Foreign Affairs and Defense Committee. (cont.)

Esser Agaroth (2¢):
My compliments to the Prime Minister, government ministers, and other Members of Knesset who refuse to allow the United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East [UNRWA] continue to operate for the eventual destruction of Israel, and the Jewish People.

I am still unable to fathom how Israel is accused of attempted genocide. Not only is Israel is only targeting a segment of a made-up people, who are just one segment of the greater Arab population, finally attempting to wipe out a terrorist organization which had been attacking us since 1987, arising from the Muslim Brotherhood, but Hamas continues to maintain Israel's destruction in its charter. In other words, it is Hamas which is attempting genocide, and not the other way around.

I suppose that people see what they want to see, hear what they want to hear, and read what they want to read. Or rather they have drunk the Kool-aid served up by Western leaders, who do not even care about Arabs. They are only exploiting them for their own objective of world domination, ie. globalization.

A word hutzpah (gall) does not have enough power to describe the character of UN Secretary General Antonio Guterres. Once again he shows the whole world that he hates Israel.

UNRWA is complicit in the actions of Hamas and the murder of Jews. And Guterres worries about its continued existence?

Esau hates Israel. How many times do I have to remind you? And this situation will not change soon.

In Israel we have several leaders who are ready to oppose proposals for Israel to commit suicide. See the video above of the demolition of a UNRWA school in eastern Gaza that was used as a terrorism base.

2 comments:

Yakov Butterfield said...

Thank you so much. Fantastic Post, Wonderful Job, You are Great.

Esser Agaroth said...

Wow! Thanks, Yakov. I mostly just put together material from other people. But, I'll take it. Have a fantastic New Year.